Ga naar inhoud

Plaatsen van nieuwe norton 360


Aanbevolen berichten

Beste leden

Heb een nieuwe pc HP pavilion g7 aangekocht

Mijn abonnementsstatus is nog 16 dagen dus vlug een norton anti virus aangeschaft

vraag 1: mag ik de nieuwe schijf inbrengen of eerst alles deleten wat HP als nortonstarter

ingebracht heeft?

vraag 2:

vraagt steeds ' internet explorer 9 'instellen Mag ik of Moet ik??

met dank aan mijn vorige vraag( vertaling duits) die asus fantastisch opgelost heeft

met dank op voorhand

driesflores

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er nu ook Norton 360 op de PC? Dan mag je de schijf van Norton 360 plaatsen en de installatie uitvoeren.

De 16 resterende dagen worden gewoon bij je verlenging opgeteld.

Bedoel je met je tweede vraag dat IE9 nieuw in gebruik is en dat je telkens een vraag krijgt, kan je de vraag correct omschrijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.