Ga naar inhoud

Asus P5n mx probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb dus een probleemje en weet niet aan wat het ligt, Heb zelf niet echt zoveel ervaring met computers.

was bezig op mijn pc en ineens hoorde ik een paar piepjes en sprong mijn pc uit.

Ik wou hem terug aanzetten en toen kwam er op het beeldscherm te staan no signal. En ging er een groen lampje branden (sb_pwr).

Alles staat nu al een klein jaar stil maar wil er toch eens werk van maken.

post-36303-1417705024,736_thumb.jpg

heb alles terug in elkaar gezet , blijft hetzelfde.

Weet ook niet zeker of ik alles correct heb aangesloten. Maar denk het wel.

Wat er dus gebeurd nu is. Als ik de pc opstart begint alles te draaien , Cooler op moerbord enz draait.

Zodra ik de stroom insteek begint het groene lichtje al te branden.

Dus hij start op , maar dan na 20-30 seconden valt alles uit. duw ik weer op de power knop gaat die weer aan , en valt vervolgens weer uit.

Hoor ook geen enkel piepje als die opstart.

Hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem.

Danku vriendelijk

post-36303-1417705024,6333_thumb.jpg

post-36303-1417705024,6914_thumb.jpg

aangepast door kennythijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vrees ik een beetje voor een defect moederbord.:dong:

Koppel alles af van het moederbord behalve cpu en voeding,start dan pc eens op om te horen of je nu wel beepjes hoort.

Edit:

Gaat het hier toevallig over dezelfde PC als in dit topic?

Zo ja: Hoe is dan het bezoek aan de PC winkel afgelopen?

Dan vraag ik je tevens om dat topic als opgelost te markeren want het heeft geen zin om twee maal dezelfde vraag te stellen.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertusse een ander moederbord genomen ook redelijk oud maar heeft overlaatst nog gewerkt tot nu.. Ik heb mijn moederbord op kartonnen doos gelegd. cooler, 1 ram,voeding, Ik probeer te starten, de cooler draait 2 seconden en valt dan uit. Zou het kunnen dat het aan de bios baterij ligt? die viel er uit. dus ik dacht even een nieuwe proberen, heb andere baterij erin gestoken en sindsdien doet die niet meer veel. heb nu gewoon terug mijn eerste baterij erin gedaan, maar gaat nog steeds niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou het ook kunnen aan liggen aan mijn processor? moederbord is een msi 7502, En processor intel core duo E6750 2,66 ghz. heb ook nog andere liggen zoals intel core 2 quad 2,40 ghz Q6600 en intel core 2 quad q9550 2,83 ghz . werken ze er allemaal op of klopt er wat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.