Ga naar inhoud

Hotmail: leeg scherm - niet kunnen aanmelden


ynory

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren kan ik niks meer doen qua hotmail. Ik type de URL in mijn browser (IE8), druk enter en krijg een leeg scherm te zien.

Onderaan links de mededeling: "fout op de pagina", die na enkele seconden verandert in: "Gereed". Wit scherm blijft echter.

Als ik op dat gele driehoekje klik krijg ik volgende mededeling:

Bericht: 'currentStyle' is leeg of geen object

Regel: 1

Teken: 11256

Code: 0

URI: https://secure.shared.live.com/~Live.SiteContent.ID/~16.4.13/~/~/~/~/js/Login_Core.js

Heb cookies en temp. internet files al gewist. Systeemherstel gedaan. Update van java geprobeerd. Niks helpt.

Moet ik soms iets doen (uitvoeren) met die URI die ze opgeven?

Hopelijk kan iemand me helpen in begrijpbare taal, ik ben niet zo heel erg thuis in PC-taal.

Alvast bedankt!

Trouwens: 't is niet alleen de hotmail die niet werkt, niets van microsoft werkt. Ik kan me nergens aanmelden.

aangepast door ynory
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je werkt met Windows 7, maar met IE8 ?...een bewuste keuze, of dien je nog een aantal updates uit te voeren ?...

Breng je Internet Explorer eens terug naar zijn standaardinstellingen:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE8 is een bewuste keuze. Ik had 9 op de pc gezet en ik kon niks meer van internetbankieren. Ik moest er 8 terug opzetten. Dit lukte me zelf niet. Heb het laten oplossen in PC winkel, en betaald ook.

Ik weet nu niet of ik, met wat jij voorstelt, niet in de problemen ga komen.... qua IE gebruik bedoel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe geen problemen met het werken met IE8. Hoe bedoel je?

Heb effe CCleaner gedownload en uitgevoerd. Helpt dus ook niks.

En wat met die link in mijn eerste bericht? Die "secure.shared.live etc. Is dat iets wat ik moet doen of zo? Van waar komt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.