Ga naar inhoud

Muziek naar gsm overzetten


Jerser

Aanbevolen berichten

Heey iedereen,

Ik heb een Samsung C3300K. Ik heb er wat muziek opstaan, maar dat is vooral omdat mijn vrienden muziek hebben die ze dan doorsturen via bluetooth. Ik zou graag ook zelf muziek op mijn gsm willen zetten. Een vriend vertelde me dat hij dat via zijn computer kon, d.m.v. bluetooth, maar het fijne weet ik er niet echt van. Is er dus een manier om muziek, gratis op mijn gsm te zetten (via mijn computer?)? Mvg Jerser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan via een kabel werken, het programma "kies" dient dan op je PC te staan of je werkt via bluetooth.

Alles over Kies vindt je op blz. 35 van onderstaande handleiding.

De bluetooth functie vindt je terug op pagina 38 van de handleiding.

Om bluetooth te gebruiken dien je te beschikken over die functie op je PC, is die niet aanwezig kan je gebruik maken van een bluetooth- stick. (klik erop)

[ATTACH]20280[/ATTACH]

samsung c3300k.pdf

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rickgerrit

Het makkelijkste is om eerst via een programma muziekbestanden te downloaden, er bestaat Frostwire. maar het kan ook via ytd youtube downloader. Je kunt met dat programma (wat ik gebruik) in de hoogste kwaliteit het filmpje downloaden, en dan converteren(omzetten in mp3,hoogste kwaliteit) en je weet zeker dat je zo geen virussen meeneemt. Daarna moet je die bestanden op je mobiel zetten/sd kaartje via een usb-kabel, en daarna kun je de muziek afspelen op je mobiel. (een programma als Kies is eigenlijk overbodig voor muziek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal is er geen bluetooth standaard aanwezig op een PC, het gaat dan om een ingebouwde adapter net zoals bij een laptop maar de kans is iets groter dat die daar wel aanwezig is.

Indien je een merk-PC hebt geef dan merk/ model en modelnummer door.

Indien je geen ingebouwde adaptor hebt kan je zoals de link in bericht 2 laat zien gebruik maken van een bluetooth- stick die je in een USB poort in kan pluggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als uw pc een ingebouwde Bluetooth-adapter heeft dan zou je dit moeten kunnen terugvinden in Configuratiescherm - Apparaatbeheer (of zelfs gewoon in Configuratiescherm), maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk in een desktop-pc.

Dan zoek je best zo'n USB-stick.

Mocht je toevallig wel een (SD-)kaartlezer hebben, dan kan je ook een microSD-kaartje gebruiken (tot 8 GB voor de Samsung C3300K blijkbaar) en dan, via een vaak bijgeleverde SD-adapter waar je dat microkaartje kunt insteken (zoals dit), muziek via je computer daarop zetten. Uw gsm heeft maar 30 MB intern geheugen, dus daar zullen misschien 6 liedjes op kunnen. Moest je je gsm als mp3-speler willen gebruiken, dan is een microSD-kaart natuurlijk geen overbodige luxe, maar als je geen USB-kabel hebt om je gsm aan de computer te hangen en ook geen SD-kaartlezer, dan moet je natuurlijk nog steeds zo'n Bluetooth-stick hebben om er muziek op te kunnen plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sd kaartje, maar een lezer, dat weet ik niet. Een bluetooth adapter heb ik denk ik ook niet. Ik heb gemerkt dat er idd maar 6 liedjes gewoon op m'n gsm kunnen, daarom heb ik zo'n sd-kaartje gekocht. Ik zal het eventjes vragen of we een sd-lezer hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rickgerrit

Meestal zijn die aanwezig vooraan in de computer;) er is een micro-sd kaartje en een normaal sd kaartje, die waarschijnlijk niet in je mobiel past. Dus heb je ook miss een adapter nodig;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drie mogelijkheden.

1. Gebruik indien je die hebt je kabel om verbinding te maken tussen PC en GSM en zet je de liedjes rechtstreeks over. Verder niks nodig.

2. Indien geen data kabel kan je het geheugenkaartje uit de GSM halen en dan met een kaartlezer werken.

3. Een bluetooth stick aankopen om zo verbinding te maken tussen PC en GSM, je geheugenkaartje kan dan ook in de GSM blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.