Ga naar inhoud

adserver komt geregeld op


Aanbevolen berichten

post-36710-1417705033,3325_thumb.jpg

IK heb norton zoals wordt geadviseerd, afgesloten. Als ik Combofix opstart, krijg ik deze melding dat er nog steeds anti-spyware Norton 360 actief is. Hoe zet ik deze uit?. Heb taakbeheer opgestart en printscreen ervan bijgevoegd. Wat moet ik doen?

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik gedaan, de scan deed er enige uren over en daarna kon ik geen enkel programma meer (ook niet met de snelkoppeling) gebruiken. Ook dus niet vanuit de Startknop, alle programma's. Er restte mij niets anders dan de recoverydisk te gebruiken en alles opnieuw te installeren. Ik weet niet waardoor dat nu is gekomen, want dit had niet mogen gebeuren, denk ik.

Ik zag wel in Combofix dat er een viertal .dll-bestanden werden verwijderd.

Ik neem aan dat het probleem daarmee ook is opgelost, tenzij in de installatieprogramma's ook nog vervuiling zit.

Als ik alles opnieuw heb geinstalleer, kom ik dan wel hier op terug met een nieuwe discussie. Wat mij betreft kan deze dus worden afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het onmiddellijk opnieuw opstarten van de PC - nà gebruik van Combofix - had je (mogelijk) veel werk kunnen besparen. Maar dat kunnen we nu niet meer achterhalen. Na recovery zou je nu volledig clean moeten zijn, dus sluiten we het topic hier - zoals gevraagd - nu ook af. Wat niet belet dat je - bij nieuwe problemen (liever niet, natuurlijk) - steeds een nieuw topic mag/kan openen.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.