Ga naar inhoud

Muziek in Itunes droppen


Jerser

Aanbevolen berichten

Heey iedereen,

Ik vertrek binnenkort op reis en ik wil graag m'n Ipod meedoen (ik weet niet welke het is, hij is echt pieteluttig klein). Er staat muziek op, maar die is oersaai. Dus ik wil mijn muziek erop, helaas gaat dan alleen via Itunes. M'n zus kreeg er muziek op, maar hoe weet ik niet meer. Mijn muziek die op mijn pc staat, is allemaal mp3 bestand. En staat onder muziek en ik krijg die maar niet in Itunes. Dus mijn vragen zijn, hoe krijg ik muziek in Itunes en op mijn Ipod, en hoe verwijder ik al die andere liedjes die erop staan? Als ik nog meer uitleg moet geven of screens, zeg het me dan maar, dan geef ik ze graag! Mvg Jerser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, maar waar staat het opties menu?

Hmm, ik zie nu opties staan bij mijn Ipod, en daar staat een vinkje bij: Muziek handmatig beheren. Zou dat hetzelfde zijn?

Bingo liedjes verwijderen lukt, stap 3 nu, hoe krijg je mijn liedjes op m'n ipod?

aangepast door Jerser
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt dus niet, al mijn liedjes staat onder Muziek in Itunes. Wanneer ik op synchroniseren druk, gebeurt er niks...

Hmm ik moet muziek synchroniseren doen, maar dan gaan alle liedjes die er nog op staan, er gewoon af...

Is er dus een mogelijkheid, om de liedjes die eropstaan, erop te laten staan, en die die in mijn bibliotheek er ook in te steken? Mss eerst de muziek die op mijn ipod staat naar m'n bibliotheek kopieren? (Als dat mogelijk is)

aangepast door Jerser
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.