Ga naar inhoud

Asus Express Gate naast Windows 7 Ultimate 64-bit op Asus 1015XP EeePC


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Asus 1015XP EeePC onlangs geupgrade naar 2GB RAM en de 320GB Seagate HD vervangen door een 120GB Adata S510 SSD en het besturingssysteem Windows 7 Starter vervangen door Windows 7 Ultimate 64-bit. Daarna heb ik alle drivers die op de Asus site aangeboden worden voor deze PC geïnstalleerd. Ook het tweede besturingssysteem Express Gate. Toch gedraagt de PC zich nu anders als toen hij origineel was. Voorheen heb ik het besturingssysteem Express Gate nooit gezien, maar nu start de PC bij elke restart op in afwisselend Windows 7 en Express Gate en ik weet niet hoe ik Express Gate moet de-installeren. Ik zie dat het als verborgen bestanden op de C-schijf staat, maar ik weet niet wat er gebeurt als ik deze bestanden (bijna 2 GB) er af gooi. Ik ben bang dat het systeem dan niet meer fatsoenlijk zal booten. Ik vind het niet erg dat het op de harde schijf staat, maar ik zou willen dat ik zelf kan bepalen hoe mijn PC opstart en liefts default in Windows 7 starten en herstarten.

Wie kan mij hiermee verder helpen?

Tevens heb ik een probleem met mijn SSD, maar daarvoor heb ik een discussie gestart in het hardware forum.

aangepast door TheFox58
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.