Ga naar inhoud

Systeembeheer en administrator in VISTA


Gast ferreman

Aanbevolen berichten

nadat je dat gedaan hebt volg stap 4 en 5

loguit met uw account of swicht user

Login als Administrator met als wachtwoord: passsword (of het wachtwoord dat jij gekozen hebt e)

dan zal je ingelogt zijn met de administrator account je kan dan deze account gebruiken of je kan met deze account de rechten van uw account aanpassen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast ferreman
nadat je dat gedaan hebt volg stap 4 en 5

loguit met uw account of swicht user

Login als Administrator met als wachtwoord: passsword (of het wachtwoord dat jij gekozen hebt e)

dan zal je ingelogt zijn met de administrator account je kan dan deze account gebruiken of je kan met deze account de rechten van uw account aanpassen

Ja ik kan dan kiezen tussen administrator en gebruiker.

Als ik administrator neem dan vraagt hij een paswoord.

En nu komt het : ik weet niet wat ik daar moet intypen want ik moet nooit met een paswoord inloggen. Ik weet niet wat ik daar moet gaan invullen:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat wat je in cmd gedaan hebt is het passwoord voor die account ingestelt dus je vult daar het pas in dat je ingevuld hebt in die cmd ik dacht dat je zei dat je password genomen had dus dat zal ook het pass zijn om in te loggen op die administrator account

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ferreman
dat wat je in cmd gedaan hebt is het passwoord voor die account ingestelt dus je vult daar het pas in dat je ingevuld hebt in die cmd ik dacht dat je zei dat je password genomen had dus dat zal ook het pass zijn om in te loggen op die administrator account

A maar wacht, dus als ik in cmd net user password heb ingetypt moet ik daar ook een paswoord ingeven dan want hoe moet ik dat daar doen?

Ik heb dus die net user password ingevuld en op enter gedrukt en dan zegt hij dat de opdracht voltooid is. Dus waar moet dat paswoord dan......:stupid:

Sorry hoor maar begrijp het ni goed:stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt dit getypt in je cmd: Net user administrator password

password is uw pas het woord password mag je veranderen naar wat je maar wil ook als je het maar kunt onthouden want dat is uw password dat je instelt voor die administrator account

wat je nu eerst gaat doen is uitloggen op uw account en proberen inloggen op de administrator account als die het wachtwoord vraagt probeer password als je het egt niet begrypt nu zeg het ff dan zal ik ff screens maken met de stappen dat je moet doen

EDIT: heb wa screens gemaakt

f8bdae3cca6bc1a3dada0fe2ee3bd74d.png

heb je dat getypt duw enter dan zal die zegge van dat het command succesvol volbracht is

dan doe je dit:

f6ef9ad002026a71b0282e105e4da525.png

als je dan op het login screen komt klik op de Administrator account en vul het wachtwoord in dat je op de plaats van mijnwachtwoord hebt getypt heb je gwn mijnwachtwoord gebruikt dan zal uw wachtwoord zijn: mijnwachtwoord

PS: is mijn uitleg zo slegt of zijn er mense die me wel begrypen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ferreman
je hebt dit getypt in je cmd: Net user administrator password

password is uw pas het woord password mag je veranderen naar wat je maar wil ook als je het maar kunt onthouden want dat is uw password dat je instelt voor die administrator account

wat je nu eerst gaat doen is uitloggen op uw account en proberen inloggen op de administrator account als die het wachtwoord vraagt probeer password als je het egt niet begrypt nu zeg het ff dan zal ik ff screens maken met de stappen dat je moet doen

EDIT: heb wa screens gemaakt

f8bdae3cca6bc1a3dada0fe2ee3bd74d.png

heb je dat getypt duw enter dan zal die zegge van dat het command succesvol volbracht is

dan doe je dit:

f6ef9ad002026a71b0282e105e4da525.png

als je dan op het login screen komt klik op de Administrator account en vul het wachtwoord in dat je op de plaats van mijnwachtwoord hebt getypt heb je gwn mijnwachtwoord gebruikt dan zal uw wachtwoord zijn: mijnwachtwoord

PS: is mijn uitleg zo slegt of zijn er mense die me wel begrypen?

Uwen uitleg kan ni simpeler zijn ; ik ben degene die daar zeer slecht in is.

Maar nu het volgende: ik heb gedaan wat je zei maar dan zegt hij dat de gebruikersnaam of wachtwoord ongeldig is.

:stupid: hoe kan dat nu weer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss dat je ergens een typfout ofzo gemaakt hebt normaal gezien als je deze stappen volgt zou uiteindelijk het wachtwoord van de account hetzelfde moeten zijn van het wachtwoord dat je in de cmd line gebruikt hebt kheb dit getest om er zeker van te zijn en hier by mij lukt dit allemaal

gebruik je de pc alleen of nog iemand? want vond het eigenlijk al raar dat daar een ww op staat op die account want normaal als je die voor de eerste keer activeert is die passwoordvrij kun je op die account gaan zonder wachtwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ferreman
mss dat je ergens een typfout ofzo gemaakt hebt normaal gezien als je deze stappen volgt zou uiteindelijk het wachtwoord van de account hetzelfde moeten zijn van het wachtwoord dat je in de cmd line gebruikt hebt kheb dit getest om er zeker van te zijn en hier by mij lukt dit allemaal

gebruik je de pc alleen of nog iemand? want vond het eigenlijk al raar dat daar een ww op staat op die account want normaal als je die voor de eerste keer activeert is die passwoordvrij kun je op die account gaan zonder wachtwoord

Heb zeker en vast geen typfout gemaakt, heb het 3 keer geprobeerd.

Het is altijd al paswoordvrij geweest dus ben ik al als administrator ingelogd?

:bawling::s:stupid: Waarom kan ik die verdomde itunes 7.6.2 niet installeren??

En 7.2 wel...

De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd. Waarom toch....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel die hidden administrator account he als je die de eerste zichtbaar zet is die normaal zonder passwoord dus mss dat iemand anders die de pc gebruikt deze al is geavtiveerd heeft en een wachtwoord op gezet heeft dan moet je is vragen aan de persoon die de pc ook gebruikt en anders ja geen id eiglijk mss moet je is proberen via control panel users en een usb stick aansluiten en op create a pasword disk klikken en dan pc opnieuw opstarten in safe mode en zo paswoord veranderen met de pasword disk u usb stick dus snap je ?

dus je gaat naar uw control pannel en klikt op user account of begruikers accounts weet het ni precies wat het in het nedelands is gebruik engelse vista of gwn start menu openen en op uw afbeelding klikken

1a4ffd0c1784ed54a49d60a2e75d346c.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ferreman
ik bedoel die hidden administrator account he als je die de eerste zichtbaar zet is die normaal zonder passwoord dus mss dat iemand anders die de pc gebruikt deze al is geavtiveerd heeft en een wachtwoord op gezet heeft dan moet je is vragen aan de persoon die de pc ook gebruikt en anders ja geen id eiglijk mss moet je is proberen via control panel users en een usb stick aansluiten en op create a pasword disk klikken en dan pc opnieuw opstarten in safe mode en zo paswoord veranderen met de pasword disk u usb stick dus snap je ?

dus je gaat naar uw control pannel en klikt op user account of begruikers accounts weet het ni precies wat het in het nedelands is gebruik engelse vista of gwn start menu openen en op uw afbeelding klikken

1a4ffd0c1784ed54a49d60a2e75d346c.png

Heb een week geleden geformateerd en ik ben de enige die alles gebruikt.

Men vriendin ook maar die surft enkel....

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.