Ga naar inhoud

Kan niet ICS gebruiken


Gast Amir Adl Rudbordeh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Amir Adl Rudbordeh

Beste stegisoft,

Als ik mijn laptop via de kabel internet wou geven had ik dat wel gedaan (heb ik ook gedaan om het te testen)

Maar dit is nu precies wat ik niet wil. Ik wil het draadloos hebben zodat ik niet de hele tijd met die kabels zit te klungelen op mijn pc en laptop.

Als je dit zegt zodat ik later, wel draadloze verbinding kan maken met mijn pc, dan hoor ik graag wat de volgende stap is.

Dus zegmaar, als ik met de kabel verbinding heb kunnen maken, dat ik het daarna bijv. draadloos ook zou kunnen omdat het al eens verbinding heeft gemaakt.

Maar ik kan dit nu niet proberen, want ik heb niet een 2e uitgang voor LAN op mijn PC.

Zoals het op de handleiding staat heb ik het al helemaaaal niet, dat is veel te veel gedoe voor zoiets simpels, maar ik denk dat jij dat ook niet bedoelde.

Ik denk zelf dat dit echt komt doordat ik alleen maar verbinding kan meken met het internet via 1 vaste, statische ip en DNS adres, die ik nu ook voor de LAN op mijn pc heb ingesteld. Ik denk dat ik het mogelijk moet maken voor mijn laptop om op een of andere manier het internet van mijn PC te gebruiken, terwijl er maar 1 ip adres is die er gebruik van kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Amir Adl Rudbordeh

Yes! :D

Het lijkt opgelost te zijn eindelijk.

Oplossing voor mij:

*LAN met statische ip

*software van Realtek gebruikt om een toegangspunt te creëren.

*IPv4 van de draadloze toegangspunt op pc op automatisch ip vinden.

*IPv4 van de laptop op automatisch ip vinden.

*Alle firewalls op pc en laptop uit.

*Laptop een troubleshoot laten doen.

BAM, internet. Hoop dat dit nu zo blijft.

Die firewall was het grootste probleem, die op mijn pc.

Iedereen bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.