Ga naar inhoud

bsod system service exeption


kiliandj

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

een paar maanden terug ben ik bsod's beginnen krijgen en heb er toen niks aan gedaan, aangezien de bsod's me gek maken ben ik vandaag begonnen met het te proberen oplossen.

met het programma bluescreenviewer ben ik er kunnen achter komen dat de bsod's door 2 verschillende dingen verooorzaakt werden.

de ene werd veroorzaakt door een driver van debut video capture software, dit heb ik met ccleaner vlot kunnen deinstaleren en is dus waarschijnlijk opgelost.

de andere werd veroorzaakt door ntoskrnl.exe aangezien dit een deel van windows zelf is heb ik geen iedee hoe ik dit moet oplossen, mijn vraag is dus hoe los ik deze bsod's definitief op?

informatie van bluescreenviewer :

post-37046-1417705042,5473_thumb.jpg

video,sound en netwerk drivers zijn al up-to-date

post-37046-1417705042,5083_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de laatste dagen iets geïnstalleerd?

0x00000003b Hotfix foutmelding codes worden vaak veroorzaakt door verkeerd geconfigureerde bestanden in de MS Windows-besturingssysteem.

Er zijn verschillende oorzaken voor dit probleem, niet-voltooide installatie, het annuleren van een verwijderingsproces, verwijderen van hardware dat de computer nodig heeft. Als je deze melding nog altijd krijgt kan je met systeem herstel je systeem terug zetten tot voordat de fout voorkwam. Dit schijnt/moet werken, zoniet laat het even weten.

En laat ons ook die afbeelding zien waar je over sprak. Je spreekt ook over drivers die up to date zijn, heb je dit na of voor de bluescreen error geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel aangezien de bsod's maanden terug begonnen weet ik niet precies wat er toen allemaal geinstaleerd is vrees ik, ik had dit probleem veel eerder moeten aanpakken.

drivers updaten doe ik voortdurend. maandelijks +-

msn nr : 10015446

die schuifpuzzel glitch heb ik naar mijn weten wel maar 1 keer gehad en dat is aantal dagen geleden, weet niet zeker of ik iets speciaal geinstaleerd heb, hier is de foto van de glitch :

post-37046-1417705042,8481_thumb.jpg

zou stdriver64.sys niet gewoon een stuk van debut kunnen zijn aangezien ik dat heb verwijdert en stdriver64.sys nu ook weg is?

aangepast door kiliandj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kijken niet altijd naar de profielen van de leden hoor om te weten welke soft of hardware ze gebruiken.

Hier vind je alvast je Audio driver dus tracht eens deze te herinstalleren om te kijken of dit al dan niet je probleem oplost.

Geef links bovenaan je MSN nr op (enkel het nummer) en klik op Enter toets,er opent een venster met de voorradige drivers.

Selecteer daar Sound Driver Realtek HD Audio Codec en download en installeer die driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.