Ga naar inhoud

2 beeldschermen kan mijn videokaart dat aan?


ecence

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik ben van plan om 2 beeldschermen aan te sluiten op 1 pc,

Ik heb 1 videokaart NVIDIA GeForce G210 (volgens mij 512mb).

deze Videokaart heeft 2 uitgangen HDMI en een DVI (volgens mij) uitgang.

nu heb ik dvi in 1 monitor zitten, 1920 x 1080.

en ik wil graag een extra monitor aansluiten, afmetingen weet ik uit mijn hoofd niet, maar deze heeft een avg uitgang.

nu is mijn vraag, kan ik alle bij de beeldschermen gebruiken, zonder dat mijn videokaart daar aan ten onder gaat,

dus zou hij maximaal 1 spel en gewoon een internet browser op de andere pc aan kunnen?

en als hij dat kan, presteert hij dan ook slechter op het spel, dus dat de kwaliteit daarvan achteruit gaat?

zelfs al staat het andere beeldscherm uit?

en ik heb nog geen HDMI - AVG kabel, als ik eenmaal zo'n kabel heb ben ik dan klaar, en heb ik dan geen extra adapter nodig?

en moet ik nog een speciale HDMI - AVG kabel hebben, of is elke kabel met HDMI en AVG uitgang geschikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke kleur van aansluitingen heb je op deze grafische kaart? Of van welk merk is ze, dit kan je eventueel via Speccy terug vinden.

Ik heb hier in een systeem een Asus 210 Silent en gebruik twee monitoren met de D-sub (zo een blauwe 15 polige connector) en een DVI aansluiting( zo een witte connector) en dit werkt zonder enig probleem.

In hoeverre de prestaties van een spel bij het gebruik van twee monitoren zal verminderen zal afhangen wat je op de andere monitor doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus de ene uitgang is HDMI

de andere is Wit, volgens mij dus DVI.

maar voor de rest weet ik weinig over videokaarten.

Maar weet je of het snoer goed zal zijn, dus dat als ik een snoer met HDMI en AVG uitgang heb dat deze dan altijd zal werken, of dat ik een speciaal snoer nodig heb om dit signaal om te vormen?

grafische kaart HDMI DVI

Monitor 1 DVI / AVG (gebruik DVI)

Monitor 2 AVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.