Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb hier verschillende filmpjes staan die ik opgenomen heb met mijn kodac. Nu is mijn vraag of ik allemaal die filmpjes op 1 dvd kan zetten en kan ik er dan ook nog titels aan toevoegen tussen de filmpjes in?

Kan iemand mij helpen?

Vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb het juist geprobeerd met Windows movie maker en het eerste probleem is er al. Hij wil mijn filmpjes niet herkennen. Hoe kan ik dat oplossen. Hij zegt dat de extensie niet ondersteund worden. De filmpjes komen van een kodac en hebben de extensie 'MOV' normaal kan windows da toch lezen? niet?

Nu ik toch bezig ben met vragen heb ik er nog ééntje: Er staan filmpjes op die gedraaid zijn. Kan ik die draaien zodat mijn filmpje goed op het scherm staat en ik mijn hoofd niet moet draaien?

zoja, hoe doe ik dit het beste?

Met vriendelijke groetjes Keppe

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

windows moviemaker herkent geen .mov bestanden. Om deze toch te kunnen gebruiken zal u deze eerst moeten omzetten naar voorbeeld avi of mpeg.

hier heb ik een gratis converter waarmee je de bestanden kan omzetten:

MediaCoder - Downloads

Om video's te draaien heb je deze nodig:

Movie Rotator - rotate digital camera quicktime movies

indien het gaat om dezelfde .mov bestanden dan roteer je ze eerst en zet je erna om met mediacoder.

Mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hoe werken deze programma's? Heb er nog niet van gehoord. Ik heb ze gedownload dus die staan nu op mijn computer. Heb wel al eens gekeken maar weet niet goed welke extensie ik ze best zet.

Hartelijk dank voor de reactie. Denk wel da da mij heel ver zal voorruit helpen.

Met vriendelijke groeten

Keppe

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik heb het geprobeerd maar da programma zet ze om in .flv bestanden. Hoe kan ik dat veranderen? Of gaat da niet? normaal ben ik vlug van aannemen bij nieuwe software maar bij deze lukt het mij echt niet. Weet niet hoe ik er beste mee moet werken.

Met vriendelijke groeten

Keppetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.