Ga naar inhoud

geen of weinig verbinding met draadloos internet


sofiesteven

Aanbevolen berichten

beste

Ik heb totaal geen verstand van computers, en zit met een lastig probleem.

Ik heb een modem van sagem (vdsl2 f3464 ws)

maar mijn computer heeft zeer weinig verbinding met internet,

ik heb hem al dichter bij de modem geplaatst maar nu heb ik nog minder verbinding!

De modem staat wel in de garage en kan volgens scarlet nergens anders geplaatst kan worden,

er is zijn nu wel verschillende muren waar het signaal door moet, maar ik had nooit gedacht dat dit een probleem kon vormen.

Ik had al tips gezien om een constuctie te maken rond de antenne,

maar mijn moden heeft geen antenne.

Kan er iemand mij raad geven hoe ik mijn verbinding met het draadloos internet kan verbeteren?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er helemaal geen netwerkkabel naar binnen is of je wilt het ook niet aanleggen dan is powerline de enige oplossing.

Powerline moet je in de stopcontact plaatsen en met de netwerkkabel in de modem.

Binnen ergens weer powerline plaatsen en eventueel een netwerkkabel naar een access-point zodat je binnen ook draadloos hebt.

Een ander optie is om binnen een range extender te plaatsen en dat kan je binnen zetten en het kan dan draadloos een verbinding maken met de modem/router mits het draadloos functie heeft.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.