Ga naar inhoud

Drivers updaten


Jerser

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb al een topic geopend in 'Gamezone' maar daar wordt niet gereageerd. Aangezien het waarschijnlijk met drivers updaten te maken heeft, plaats ik het hier. Ik kan dus de game, Virtua Tennis 3 niet meer spelen. Het spel blijft hangen bij het opstarten. Ik krijg het zwarte scherm, en daar blijft hij bij hangen. De eerste keren dat ik het spel speelde, had ik er geen problemen mee, maar daarna, speelde ik het spel een maand niet meer, en toen ik het eens probeerde, kwam dit probleem. Daarna game verwijderd en in de kast gezet. Nu installeer ik het opnieuw, maar steeds hetzelfde probleem als ik wil spelen. Ik ben op de website van Sega gaan zoeken, en waarschijnlijk moet ik mijn drivers updaten. Alleen weet ik begot niet om welke driver(s) het gaan. Dus ik moet iets updaten, maar het moet wel zorgen, dat ik zowel Virtua Tennis 3 als al mijn andere games nog kan spelen. Hieronder de link van Sega, waar staat wat je moet/kunt updaten. Kunnen jullie me vertellen wat ik moet updaten, zonder dat ik verdere problemen krijg? Natuurlijk is het dan nog niet gegarandeerd dat het werkt.... Mvg Jerser

P.S. Ik heb een AMD Radeon HD 6800 series (ATI AIB) als videokaart. (Dit stond toch alleszins bij Speccy)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je het logje eens posten van Speccy zoals hieronder beschreven?

Meld ook even de link want die vind ik in je vorige bericht niet terug helaas.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, hij is nu aan het downloaden. Hier de link van Sega.

https://segaofamerica.zendesk.com/entries/20556102-pc-game-crashes-fails-to-launch-or-has-poor-performance

Hij moest wel eens geupdate worden, want soms kreeg ik een melding dat ik hem moest updaten. Die AMD Catalyst of zoiets...

Hmm Virtua tennis blijft nog steeds hangen bij het opstarten....

aangepast door Jerser
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download is gelukt, pc ook opnieuw opgestart, maar nog steeds het probleem. Dus nu nog die audio driver installeren?

Audio Driver geinstalleerd, pc opnieuw opgestart en VT3 ingestoken. Als ik hem opstarte, kwam hij terug aan het zwarte beeld, daarna versprong ie op een wit beeld, en kwam er op mijn scherm: Auto Adjustment (of zoiets). Dat balkje liep van 0 tot 100 vol en daarna bleef ie vastzitten bij dat witte scherm.

aangepast door Jerser
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.