Ga naar inhoud

windows mail probleem


Rob_D

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn windows -mail. Ik kan geen berichten ontvangen, wel verzenden.

De volgende melding verschijnt na het ophalen/verzenden,

Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'pop.xs4all.nl', Server: 'pop.xs4all.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x80004005

Ook de oudere berichten zie ik niet meer. Het probleem is ontstaan nadat de laptop vastliep en via de uitknop is uitgezet. Op het bureaublad zie ik nu ook enkele bestanden staan die ik niet kan thuisbrengen, deze bestanden hebben de volgende namen: tmp.edb, edb.chk, edb, edbbres0001.jrs.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Helaas niet, ik heb de laptop een scan laten uitvoeren op fouten, maar dit geeft geen oplossing voor het probleem. Ik kan wel een mail versturen en die staat ook in de verzend box. Maar geen inkomende mails en de in box is leeg, terwijl er wel staat dat er 145 berichten zijn. Het is net of er een koppeling ontbreekt, die ik zelf niet kan herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.