Ga naar inhoud

nieuwe pc


manelin

Aanbevolen berichten

ok... ik heb in aan en verkoop forum, een paar maanden geleden advies gevraagd omtrend een nieuwe game pc,,, iiik heb uiteindelijk beslote,, een spring in het diepe te wagen,, en hem zelf in elkaar te steken,,, en dat is (mits een groot probleem) me zo goed bevallen,,, dat ik het nog meer wil doen

ik heb nu iemand van mijn werk die binnen afzienbare tijd een andere machine wil,, ie zit nu op een xp systeem,, maar zou mss willen een nieuw systeem aanschaffen,,,

maar de grootste vereisste is dat ie al de programma's die ie heeft geinstalleerd, en kan mee werken,, dat ie dat niet opnieuw moet downloaden en installeren

welnu,, zou er een probleem zijn,,zou ie een nieuw systeem,,, met windows 7 eventueel 8 ,,,, met een ssd... en een nieuwe grotere harde schijf,,,,, plus, zijn oude harde schijf...

zou er een groot probleem zijn (behalve zijn bureaublad koppelingen mss van schijstation letter veranderen, als het het geval zou zijjn) dat ie al zijn programmas die op zijn oude harde schijf staan,, nog steeds eve,ngoed kan gebruiken????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kunnen we niet op garanderen.

Als hij echt oude programma heeft dan kan hij best overwegen om windows 7 - 32 bits te nemen en dan heb je meer kans dat het wel werkt.

Maar over welke programma gaat het hier?

Het is wel zo dat programma in principe opnieuw geïnstalleerd moet worden tenzij het een stalone programma is.

Stalone is een programma dat je kan verplaatsen zonder te installeren.

In Windows 8 zal het zeker niet werken dan dat werkt weer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.