Ga naar inhoud

virus federale politie


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Gisteren bij het opstarten van mijn computer werd mijn computer geblokkeerd zogezegd door de federale politie met de vraag 100 Euro boete te betalen . Had snel door dat het een virus was . Heb ondertussen windows defender gedownload en op een usb stick gezet. Ik ben dan op mijn bios gegaan maar ik vind nergens een functie waar ik de USB poort kan selecteren om het programma te laten draaien .

In mijn BIOS verchijnt bovenaan CMOS Set up Utility. Als keuzemenu's is er

Standard CMOS features

Advanced BIO Features

Integrated Chipset Features

Power Management Set up

PCI/PNP Configurations

PC Health Status

Frequency/Voltage Control

Load Optimal Defaults

Bios Settings Password

Save|Exit Set UP

Exit Without Saving

Kan iemand mij zeggen in welk menu ik moet gaan en hoe ik dan windows defender kan opstarten.

Dank U

Bruno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eens kijken in de Advanced BIOS Features of de Power Management Set up

Anders moet je gewoon alle opties overlopen tot je de boot order tegenkomt.

Je kan ook onmidellijk na het indrukken van de startknop herhaaldekijk op de toets F11 of F12 drukken.

Je komt dan in een opstartmenu terecht waar je kan aangeven vanaf welk medium (harde schijf, cd of usb stick) je wil opstarten.

Nog een optie is opstarten in veilige modus en van daar een systeemherstel doen naar een herstelpunt van enkele dagen geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.