Ga naar inhoud

Melding van Avast


Reintje

Aanbevolen berichten

Hallooooooooooo

sinds mijn nieuwe pc stuit ik op allerlei onaangename verrassingen,

nu krijg ik dit te zien,waarschijn nadat we gisteren alle emailacounts samen brachten in

windosw live mail,ik heb het al opgezocht,maar het ene forum zegt,Avast verwijderen,en een ander antivirus nemen,

een ander forum zegt de instellingen veranderen bij avast,wat zou ik daaraan kunnen doen aub?:hmmmm:

Heel erg bedankt op voorhand

groetjes

Reintje

post-15759-1417705067,2867_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou daar niet te veel aan prullen, de SSL/TSL beveiliging komt van Google - Gmail zelf, zij scannen je bijlagen al op virussen, als je die SSl/TLS gaat uitschakelen, is er dus minder/geen beveiliging, en als Avast! een goede virusscanner is, en er moest een virus doorglippen via de beveiligde connectie, moet hij dit opmerken van zodra er een programma (bijlage) uitgevoerd wordt.

Dit is geen reden om Avast! te verwijderen, je kan de instellingen wel aanpassen, maar ik weet niet zeker of je dan je mail nog wel mag/kan ophalen via de servers van Google. Persoonlijk zou de melding negeren en of uitschakelen.

Telenet, Hotmail,... geven deze meldingen niet, en Avast! zal deze wel scannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha Hotmail doet er dan ook aan mee :embarassed:, in ieder geval, Avast! zal het wel opmerken als er een virus moest doorglippen. ;-)

Graag gedaan! De andere onaangename verassingen heb je zelf opgelost, of zijn er nog problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.