Ga naar inhoud

ACRONIS PROBLEEM - back-up image niet te openen


oekie

Aanbevolen berichten

Mijn PC reparateur heeft mn harde schijf gemold maar had wel een back-up met Acronis gemaakt. Hij krijgt hem niet meer werkend en het werd dus een typisch geval van 'jammer dan'. Na aandringen heb ik een kopie van het TIB bestand gekregen maar na installatie van Acronis blijft hij me aangeven:

Dit is niet het laatste volume van de image. Wie kan mij helpen, al mijn foto's staan in de (niet werkende back-up)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoogstwaarschijnlijk heeft die hersteller niet de volledige backup of met fouten erin, omdat de schijf stuk is, aan je bezorgt.

Op welk medium staat die backup?

Heb je een Acronis opstartschijf?

Welke versie van Acronis gebruik je?

Je hebt gelijk maar meer krijg ik niet van de hersteller. De backup (26 GB) staat nu op een nieuwe harde schijf, ik heb geen Acronis opstartschijf omdat ik Acronis pas na het terugkrijgen van de corrupte file heb geinstalleerd (versie 11)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een opstartschijf kan je maken via start-> Acronis Treu Image Home 2011-> gereedschappen en hulpmiddelen.

Start er na je PC op vanaf die schijf en probeer eens of je dan je backup kan terug plaatsen.

Ik heb het geprobeerd. Ook na het opstarten vanaf de Acronis schijf, blijf ik de melding krijgen dat het niet het laatste volume van de image is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag oekie,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.