Ga naar inhoud

pc valt regelmatig uit (zwart scherm)


Gast Hansie58

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zou het probleem ook(voorgoed) verholpen zijn als ik ipv chrome weer internet explorer zou installeren?Die heb ik vroeger eens gehad maar afgevoerd omdat het vaak vast liep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je zeker proberen maar zeker kun je daar niet van zijn. Dat Chrome in de foutmelding wordt genoemd wil nog niet zeggen dat het aan de applicatie ligt. Het kan namelijk ook een combinatie van services en Chrome zijn. In dat geval zou je hetzelfde probleem met Internet Explorer kunnen hebben. Maar proberen is het natuurlijk zeker waard. Internet Explorer zal er waarschijnlijk nog gewoon opstaan. Zoek deze maar eens in het startmenu in de zoek balk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hen IE8 geinstalleerd.PC is nog steeds niet uitgevallen!Wel merk ik zo nu en dan wat ongemakjes,maar die kan ik zelf oplossen.In ieder geval nogmaals heel erg bedankt voor alle suggesties en hulp tot nu toe.

Een geweldige site met geweldige "hulpverleners"!Dank!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.