Ga naar inhoud

video in volledig scherm afspelen gaat neit goed.


arnoksonsteel

Aanbevolen berichten

Hallo Arno,

Na een herinstallatie is het steeds aan te raden de drivers opnieuw volledig up to date te brengen. Bovendien wijzen de problemen ook in die richting.

We zullen dus eerst dit in orde brengen.

  1. Ga naar deze site (klik er op) en kies Windows XP uit het dropdown menu.
  2. Open het onderdeel voor Chipset door op het +teken te klikken en download de Beta Version 5.15A
  3. Open het AUDIO onderdeel en download de laatste driver (5.10.0.5490)
  4. Open het VGA onderdeel en download de laatste driver (Beta Version 20.02.01g)
  5. Installeer de chipset driver en herstart je computer
  6. Installeer nu de audio driver en herstart wederom je computer
  7. Installeer de VGA driver en herstart een laatste keer

Hoe gaat het nu met de problemen?

Groet,

Mako

P.S. Excuses voor het late antwoord. Ik was op verlof :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mako,

Bedankt voor je bericht.

Ondertussen was ik al bij de pc winkel geweest en die heeft er naar gekeken. Ik heb toen ook via de door jouw genoemde site een driver geinstaleerd. Maar het probleem bleef bestaan. Pc winkel zegt nu dat ik een nieuwe video kaart moet aanschaffen a 50,-

Ook heeft hij het werkgeheugen in BIOS verhoogd wat ook niets heeft verholpen. De verandering heeft het eerder nog slechter gemaakt met het afspelen in groot scherm

Nu heb ik alle drie de downloads door jou aangereikt, geinstaleerd maar ook dat helpt niet. Wel is de andere audiokaart nu in werking die een veel hoger volume afspeelt.

Nu vraag ik me wel af of ik het goed heb gedaan want in deze downloads zitten verschillende mappen om te instaleren....

Ik hoop dat je hebt genoten van je verlof en hoor graag weer van je

vriendelijke groet,

arno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik heb al lange tijd niets meer gehoord van u en ben ondertussen zelf bezig geweest.

Ik heb een ontdekking gedaan die anderen misschien ook van dienst kan zijn.

Het bleek dat mijn pc niet goed geaard was... en daardoor storing gaf.

Nu deze aarding weer in orde is zijn de meest storingen verdwenen!!

Erg belangrijk dus de pc op een goed geaard stopcontact te hebben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.