Ga naar inhoud

verschillende e_mail adressen


gsmmer

Aanbevolen berichten

heren,

Misschien is deze vraag al ergens gesteld maar via zoek vind ik ze niet direct terug; Elk van ons hier thuis heeft zijn eigen e_mail adres. plezant maar nu de kids groter worden en zelf een eigen pc hebben zou elk dus zijn eigen mail willen krijgen.

Hoe krijg ik dit voor elkaar. Mijn pc draait nu onder vista(vistamail), die van de kids onder XP (outlook). Dze zitten op een netwerk via een router.

Hoe krijg ik de mail van de kids bij hun en mijne mail bij mij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heren, en vrouwen?Ik denk dat dat niet gaat, om dat je maar 1 poort hebt.

bijvoorbeeld alle e-mail adressen zijn van telenet(gewoon een voorbeeld).

Dan gaat dat niet,bv van een gratis service zoals MSN,gmail etc gaat dat wel, omdat dat onafhankelijk is van je pc.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

afhankelijk van het abonnement bij telenet kan je verschillende accounts aanmaken. elk account heeft dan zijn eigen emailadres met eventuele bijbehorende aliassen.

De accounts kan je instellen bij "mijn telenet".

Zo kan je dus ook op iedere pc een andere email installeren .

heb het ff opgezocht:

basic en comfort hebben maar 1 mailbox

express heeft er 4

turbo heeft er 8

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dit weet ik ook, maar probleem is dat mijn adsl wordt betaald door de werkgever en dus een proffesionele aansluitgn of zo is. Ik kan dus niet zelf via belgacom omdat ik de login of E-account niet kan aanmaken.

Ik dacht dat dit ook zo zou moeten kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat geval zullen je kinderen niet anders kunnen dan een gratis emailadres aan te maken bij hotmail/gmail/yahoo, of je moet je werkgever overtuigen om voor jou evenveel mailboxen aan te maken als met hoeveel je bent (maar het lijkt me stug dat dat gaat lukken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, aliassen zijn gewoon andere namen voor dezelfde mailbox.

Dat is zoals je brievenbus (mailbox), daar komen ook de brieven toe die aan je kinderen (aliassen) gericht zijn.

Ik zou voor het voorstel van Masters gaan en de kinderen een email account van gmail geven. Gmail kan je nog wel gebruiken met outlook en outlook express terwijl dit voor hotmail (windows Live mail) niet meer mogelijk is voor de grats versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.