Ga naar inhoud

Dell Latitude E5 500 start niet


Elmo

Aanbevolen berichten

Heey,

Een paar jaar oude Dell Latitude van mij heb ik deze zomervakantie niet gebruikt. Hierna start hij niet meer op.

Het is een erg fijne laptop en het grootste voordeel was dat ik op die laptop Ubuntu er op heb gekregen (op geen enkele pc/laptop die ik heb lukt dat nu weer...) Ook bestanden en zo zou ik graag terug willen.

Maar nu start hij dus niet meer op.

Als je hem gewoon openklapt/op het aan/uit knopje drukt, gaat hij even aan, zie je heel snel een Dell teken en daaronder het laad-balkje, daarna schiet hij als het waren weer uit... Dit duurt ongeveer een seconde.

Ik heb al de accu compleet opgeladen, de accu er uit gehaald en 30 seconden knop indrukken, met accu maar zonder oplader, maar niets van dat al helpt.

Kan iemand mij helpen? Het is namelijk een ontzettend fijne laptop en ik zou het zeer jammer vinden als ik hem nooit meer kon gebruiken.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijk mij een hardwareprobleem te zijn. Waarschijnlijk de voeding of het moederbord.

Dergelijke zaken kunnen wij helaas niet van op afstand controleren.

Best mee naar een pc winkel gaan en een technieker er laten naar kijken en eventueel herstellen.

Als het niet meer te herstellen is, kan je altijd vragen om de harde schijf er uit te halen en in een externe behuizing in te bouwen zodat je ze als externe usb schijf kan aansluiten en je gegevens recupereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.