Ga naar inhoud

Error sending end of post message me????


bil6161

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk eens in het BIOS waarschijnlijk onder de TAB BOOT of je iets kunt vinden van BOOTLOGO en of je deze op Disable of Enable kunt zetten.

Het lost het probleem niet op maar misschien krijgen we meer info aangaande dit probleem.

ME staat volgens mij voor Management Engine :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de dell logo niet kunnen uitschakelen... Die optie zat er niet bij.

Tot nu toe zijn de symptomen: Kan niet uitschakelen, Als klep dicht gaat en weer open is hij niet meer aan te krijgen, de laptop wordt veeel heter dan normaal. Enigste manier om laptop uit te schakelen is om de accu er uit halen en dan weer in. (Dit is waarschijnlijk ook slecht voor de laptop)

De tapje Intel managment Engine heb ik nog niet gevonden daar zoek ik nu nog naar!

Elke hulp zou welkom zijn :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hier op Bijwerken klikt kun je in het daarop volgende venster kiezen voor Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken.

In het venster wat daarop opent kun je kiezen voor Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer

Als je daarop klikt krijg je dit venster.

post-24526-1417705091,7879_thumb.png

Word er bij jou nog een driver vermeld die op je pc staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.