Ga naar inhoud

Politievirus


RBG

Aanbevolen berichten

Dit is allemaal gelukt!

Ik heb nog een vraag over het systeemherstel. Deze staat nu nog steeds op 'systeembeveiliging' uitschakelen. Betekent dit dat er vanaf nu geen herstelpunten meer worden gemaakt of moet dit anders ingesteld worden?

Verder heb ik nog iets kleins, misschien hebben meer mensen daar last van: als ik in wil loggen op pc helpforum en ik ga daar direct heen, lukt het mij niet om in te loggen. Hij geeft dan gebruikersnaam of wachtwoord onbekend. Alleen via de mailtjes en de links, zo kom ik wel ingelogd.

Ik wacht nog even uw antwoord af op het systeemherstel, maar het politievirus is volledig 'opgelost' waarvoor onze dank!|!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij "Systeembeveiliging" moeten alle schijven of partities op "ingeschakeld" staan om herstelpunten te maken. Klikken op de schijven en uitschakelen wijzigen in inschakelen.

Het inloggen op PCH lijkt - althans hier - probleemloos te verlopen en andere klachten hebben we daar nog niet meteen over gekregen. Probeer anders in je profiel je wachtwoord eens te wijzigen (gebruikersnaam behouden) en probeer dan eens of het wél lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.