Ga naar inhoud

Vraag over Word 2010


Jeanandrina

Aanbevolen berichten

Goeie middag,

Ik heb een probleem met met Word 2010, waar ik geen raad mee weet. Ik ga naar een bepaalde site om documentatie te lezen, met daarin zowel tekst, als afbeeldingen. Sommige van die pagina´s wil ik uitprinten om later nog eens door te lezen. Ik selecteer die pagina, met daarin ook afbeeldingen, en kopieer deze.

Via het klembord van Word, plak ik deze in een Word document. Als ik nu dat Word document bekijk, vóór het afdrukken, zie ik dat de tekst er nogal groot uitziet, en dat er van sommige afbeeldingen aan de rechtse kant als het ware een stuk afgesneden is. Is er iets fout met bepaalde instellingen van Word?

Graag een seintje, en reeds bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het niet via de website zelf printen? Ga dan naar het menu Bestand en kies Afdrukken.

Je kan ook de website opslaan op je bureaublad en importeren in Word.

Dit doe je als volgt:

Probeer de website op te slaan op je bureaublad.

Als je Firefox gebruikt, kan dit als volgt:

- Open de website die je wenst te kopieren naar word

- Ga in de website bovenaan naar Bestand/Pagina Opslaan als... (in Internet Explorer heet dit "Bestand/Opslaan als..."

- Bij "Opslaan als" kiest u voor "Webpagina, compleet"

- De website (inclusief afbeeldingen) staat nu op het bureaublad.

- Start nu Word 2010

- Ga bovenaan naar Bestand/Openen

- Aan de linkerkant kies je voor "Bureaublad" (onder de tekst "Favorieten")

- Ga dan op zoek naar het html bestand of de titel van het artikel (want zo is de website opgeslagen)

- Daar kies je (nog altijd in Word 2010) voor Bestand/Afdrukken. Ga in Afdrukvoorbeeld aan de rechterkant naar de pagina die je wil afdrukken en klik aan de linkerkant bij "Instellingen" op het pijltje naast "Alle pagina's adrukken" en kies "Huidige pagina afdrukken", of zet bij "Pagina's" de pagina's die afgedrukt moeten worden (bv. 1-4, 2-4, 1, 3)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.