Ga naar inhoud

USB stick wordt niet herkend


JonasB

Aanbevolen berichten

Ik heb een SanDisk Cruzer 32GB USB-stick gekocht (USB 2.0), maar mijn laptop wil deze niet herkennen/lezen in de USB 2.0 en 3.0 poorten. (het lampje van de stick brand wel, maar er komt geen map te staan bij Mijn Computer)

Als ik mijn Lexar 16GB stick (USB 2.0) of MemUp 32GB stick (USB 3.0) in een USB poort steek worden die wel gelezen..

Volgens DriverWhiz zou de driver van de SanDisk gewoon correct werken.. Ik kan er geen verklaring voor vinden..

aangepast door JonasB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparatenbeheer

Klik bovenaan op computer en dan actie / zoeken naar gewijzigde apparaten en hopelijk ziet Windows de usb-stick

Indien dan nog niet werk dan eveneens naar apparatenbeheer

Onderaan ziet je verschillende usb-driver en dan op ieder usb-driver met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken.

Herstart de pc en Windows zal de usb-driver opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij computer --> zoeken naar gewijzigde apparaten vind hij niks. Hij staat wel tussen de lijst bij de USB-drivers.

Daar heb ik geklikt op "stuurprogramma's bijwerken" maar er is geen betere of nieuwe software gevonden.

Dan heb ik de installatie ongedaan gemaakt, en de USB uit- en ingeplugt (zonder de computer te herstarten), en de stuurprogramma's werden terug gedownload en geïnstalleerd. Alles zou "gereed voor gebruik" moeten zijn, maar hij staat nog steeds niet bij Mijn Computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem nog niet getest op een andere pc, maar zal het morgen eens proberen op de desktop.

Als ik hem inplug brand het lampje meteen en krijg ik ook direct het bekende geluid. Heeft een aantal uur ingezeten maar wordt blijkbaar op de laptop niet gedetecteerd.

Ik laat je morgen weten hoe het ging op de desktop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.