Ga naar inhoud

CCleaner


Gast DBoydNL

Aanbevolen berichten

Ik heb gezocht, maar vindt niet hoe ik bij het opruimen van mijn HD/Systeem UIT zet dat het volgende gewist wordt. Ik bezoek regelmatig het MS Answers Forum (voor m.n. Word). Er wordt van dag tot dag "onthouden", welke posts ik eerder ingezien heb. Sinds de laatste update van CCleaner worden die gegeven telkens gewist bij het opruimen. Ik heb van alles al uitgevinkt, maar niets helpt. Ik kan OF 1 voor 1 alle functies uitzetten en gaan opruimen OF ik kan hier vragen of iemand me kan vertellen welke opruim-functie ik uit moet zetten om dit te vermijden. Ik merk ook dat mijn Internet geschiedenis gewist wordt. Ik heb geprobeerd om dat uit te zetten, maar dat schijnt ook geen effect te hebben. Ik gebruik Mozilla FireFox.

David Boyd

aangepast door DBoydNL
Tikfouten gevonden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al zo'n vermoeden dat het antwoord van Jean Piere te kort door de bocht was. Mijn toevoeging dat ook de Internet geschiedenis gewist werd, was alleen een evt. bijkomend verschijnsel (symptoom). Hij heeft blijkbaar alleen daarop gereageerd. Ik heb nu answers.microsoft.com aan de lijst van niet te verwijderen cookies toegevoegd. Dat werkt. Bedankt!

David

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.