Ga naar inhoud

inbelverbinding


walter a

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd verschijnen er op het beeldscherm regelmatig vensters die in feite overbodig of verwarrend zijn. Ze verschijnen, ongeacht van het feit dat er reeds een correcte internetverbinding is gemaakt.

1. tekst van het venster dat steeds terugkeert: "Inbelverbinding: selecteer met welke service u verbinding wil maken";de tekst "automatische verbinding maken" staat aangevinkt;

2. soms verschijnt ook het venster dat begint met een geel waarschuwingsbord; "Fout bij verbinding met inbelverbinding"

Als ik via configuratiescherm naar 'Netwerkverbinding' ga, zie ik dat er inderdaad een netwerkverbinding is (dus internetten gaat), maar staat er een icoontje 'Inbelverbinding' met de tekst: ofwel "bezig met verbinding maken" ofwel "verbinding verbroken".

Die vensters verschijnen ongeveer sinds mijn dochter een IPOD heeft aangeschaft en die regelmatig op de PC aansluit, al was het maar om de batterij van de IPOD op te laden....Kan hier het probleem liggen?

Als ik via Systeemherstel naar een herstelpunt terugkeer van vóór het gebruik van de IPOD, verschijnt een venster die meldt dat een systeemherstel vanaf dat herstelpunt een aantal instellingen ivm de huidige IPOD zal wijzigen.

Hoe kan ik het probleem oplossen? Is een oplossing via Systeemherstel een goed alternatief?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst dit even na:

Ga naar configuratiescherm / internetoptie

Klik op tab Verbinding

Zie je daar in het vak een verbinding en zo ja dan verwijderen.

Daarna eens kijken bij configuratiescherm / software of je daar Belgacom ziet en eventueel verwijderen.

Daarna kan je bij Netwerkverbindingen inbelverbinding verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.