Ga naar inhoud

Updates installeren


vdwjohannes

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik kocht gisteren een splinternieuwe ASUS X53U - laptop met daarop een Windows 7 Home Premium reeds geïnstalleerd. Ik heb er gisteren een uurtje op gewerkt, maar niet echt veel gedaan. Toen ik hem vanochtend om zeven uur opstartte gaf ie de melding dat ie 55 updates moest installeren. We zijn nu drie uur en half verder en hij zit aan update 11 van 55. Het is mogelijk dat dit normaal is, ik ken er niet zo veel van, ik denk dat hij in een loop zit ofzo, is dat mogelijk. Aan dit tempo zijn alle updates over twee dagen geïnstalleerd, en ondertussen kan ik er niks mee doen...

Dank bij voorbaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebeurt helaas wel meer dat updates blijven hangen.Sluit het updatevenster en herstart de laptop.

Ga naar start> alle programma's>Windows update en laat opnieuw zoeken.selecteer dan ipv alle updates er een stuk of 10 en herhaal deze procedure tot je ze allemaal binnen hebt.Windows gaat vanzelf verder waar die gebleven was,ook als je halverwege een update onderbreekt.

Voor sommige updates is een herstart noodzakelijk,dus het kan zeker geen kwaad om na elke serie opnieuw te herstarten als Windows dit zelf al niet vraagt.

Als je alle updates binnen hebt maak dan een back up van je systeem,zo voorkom je dat als het eens mis gaat je alles opnieuw moet gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.