Ga naar inhoud

Scan-probleem


hugodaamen

Aanbevolen berichten

Als ik de exteren disk met de sysyeemkopie van 8 sept aansluit en het programma EaseUs opstart, vervolgens op recovery system druk, krijg ik bovenaan de c-schijf van mijn computer en daaronder de externe harddisk.. Als ik dan aangeef dat de systeemkoie van de externe schijf terug moet naar de c-schijf, krijg ik de kreet:Image is on targetpartition/disk. En verder gebeirt er niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de exteren disk met de sysyeemkopie van 8 sept aansluit en het programma EaseUs opstart, vervolgens op recovery system druk, krijg ik bovenaan de c-schijf van mijn computer en daaronder de externe harddisk.. Als ik dan aangeef dat de systeemkoie van de externe schijf terug moet naar de c-schijf, krijg ik de kreet:Image is on targetpartition/disk. En verder gebeirt er niets.

Ik vermoed dat je bovenstaande in het verkeerde topic geplaatst hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer eerst onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

*************************************************************

Lost dat je probleem niet op verwijder dan de USB- kabel van je printer uit de PC en verwijder dan via Start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen alles van je canon printer.

Installeer dan via je installatie- cd terug alles van je Canon printer, maar let op dat je de printer pas aansluit als er om gevraagd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.