Ga naar inhoud

Kan geen gegevens van het bronbestand of de bronschijf lezen


Fredman

Aanbevolen berichten

Ik ben een heel groot aantal bestanden van mijn externe harde schijf naar mijn laptop aant overzetten. Bij een 50-tal bestanden krijg ik de melding "Kan geen gegevens van het bronbestand of de bronschijf lezen" en die kan ik dus niet overzetten. Ik kan dan kiezen uit "opnieuw proberen" maar dat helpt niet en dan uit 'overslaan' en 'annuleren'.

Hoe krijg ik die bestanden toch overgeplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan zien op de eerste foto staan er al delen in het rood,wat betekend dat die stukken beschadigd zijn op je schijf.Ik denk dat je schijf ofwel een respectabele ouderdom heeft,of van een middelmatige kwaliteit is,en het heeft weinig zin om nog te proberen verder te gaan.

Vraag me ook af waarom je van een externe naar de ingebouwde van de laptop wil overzetten,dit is juist wat afgeraden word,zeker in jouw geval als er al beschadigde sectoren zijn op je schijf.

Binnen afzienbare tijd zal die schijf waarschijnlijk volledig de geest geven en als je dan alles daar hebt op staan zonder back up op je externe dan ben je alles kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou de externe harde schijf eens formatteren en daarna die enkel nog als backup gebruiken. Maar een aantal bestanden die enkel op die harde schijf stonden zijn niet te verplaatsen.

Ik heb al geen oplossing meer nodig en heb die bestanden gewoon opgegeven. Ik had er maar een back-up van moeten maken. Ik ben die schijf nu aant formatteren, maar jij denkt dat die gewoon te oud is? Ik heb hem al even hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schijf waarvan je de foto's hebt geplaatst,die heeft beschadigde sectoren en die gaat niet zo lang meer mee gaan.Ik vermoed toch dat dat die van je laptop was?Hoe dan ook gelijk welke het was,ze is aan het begin van haar einde.

Als je geen hulp meer nodig hebt bij deze vraag druk dan op de knop "Markeer als OPGELOST"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.