Ga naar inhoud

Somige toetsen van het toetsenbord werken niet


Lelt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met een USB-toetsenbord heb je er geen last van...er rest je dan enkel nog het terugzetten naar de fabrieksinstellingen alvorens je je garantie aanspreekt.

Dat wil ik nog wel proberen. Hoe werkt dat precies? En moet ik daarvoor nog een backup maken van een aantal dingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient eerst alle persoonlijke bestanden (afbeeldingen, documenten, contactpersonen, bladwijzers, ... ) veilig te stellen op een externe geheugendrager: na het uitvoeren van deze procedure staat je laptop er immers weer bij zoals op de dag van aankoop.

Terugkeren naar de fabriekstoestand is mogelijk via de recovery-partitie of via de recovery-dvd.

Je kan alle info hier bekijken, vanaf pagina B-13 (85 van 110).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Zag dat ik dit topic nog niet gesloten had. Mijn excuus daarvoor. Ik heb me laptop vorige week voor een ander probleem terug naar de winkel gebracht. Ik heb hem inmiddels weer terug, maar het probleem met de toetsen is opnieuw opgetreden. Heb nu maar besloten het toetsenbord te vervangen. Heb op youtube een filmpje gevonden en dat kan ik zo te zien wel zelf.

Dan heb ik nog 1 vraagje, welk soort toetsenbord moet ik precies hebben? Ik heb deze site gevonden:

Asus X53S Accu, Adapter, Geheugen, Toetsenbord, Scherm - ReplaceDirect.nl

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groet,

Jelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen enkele reden waarom je geen gebruik zou maken van je garantie ?...je gaf in bericht 14 aan dat je niet over de nodige ervaring beschikt voor het ontstoffen van de laptop, maar het vervangen van het toetsenbord is nog net 3 stappen verder.

Wanneer je gebruik maakt van de garantie ben je er zeker van dat alles goed verloopt en correct wordt uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.