Ga naar inhoud

Ik kan niets afspelen op de laptop


ruskic

Aanbevolen berichten

Beste, HelpersSinds 'n korte tijd ik kan niets laten afspelen op mij laptop. Ik gebruikt Winamp, Windows MP, Nero en ik heb nog Quick Time geprobeert. Enige tijd kon ik weg mee met QT, maar nou niet meer. Tevens op Youtube is ook niets af te spelen. Kunt U mij helpen? Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste bedankt voor reactie. Als ik filmpje wilt afspelen krijg ik volgende melding: Uitvoeren vanaf de server is mislukt.Op de winamp MP3 afspelen is melding:Winamp werkt niet meer. Er is probleem opgetreden waardoor het programa niet goed werkt. Het programa wordt gesloten en er wordt een melding weergeven als een oplosing beschikbaa is. En nog een, De RPC-server is niet beschikbaar.Op WMP MP3 afspelen is hetzelfde melding als aspelen van eenj filmpje. Hoop ik dat het wordt opgelost. Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste bedankt voor reactie. Als ik filmpje wilt afspelen krijg ik volgende melding: Uitvoeren vanaf de server is mislukt.Op de winamp MP3 afspelen is melding:Winamp werkt niet meer. Er is probleem opgetreden waardoor het programa niet goed werkt. Het programa wordt gesloten en er wordt een melding weergeven als een oplosing beschikbaa is. En nog een, De RPC-server is niet beschikbaar.Op WMP MP3 afspelen is hetzelfde melding als aspelen van eenj filmpje. Hoop ik dat het wordt opgelost. Bedankt

Die foutmeldingen krijg je die als je iets wil afspelen via internet/ browser?

wat met muziek op harde schijf of muziek op cd?

Ga eens via start naar uitvoeren.

Tik in het lege venster services.msc

Ga in het vensterservices naar remote procedure call (RPC)

Staat die op gestart en automatisch?

Indien niet klik er met de rechtermuisknop op en kies starten of opnieuw starten.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag had ik toch wat meer info over het soort filmpjes ( welke bestandsextensies) het gaat?

Gaat het over filmpjes van op internet?

Werken video dvd's en muziek cd's wel?

Geluiden zoals opstartgeluid Windows of van inkomende mails hoor je die wel?

Welke browser gebruik je?

Heb je recent een herinstallatie uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.