Ga naar inhoud

12.04 externe monitor


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Als ik op mijn laptop een externe monitor aansluit, krijg ik enkel iets te zien tijdens het opstarten, daarna stopt hij ermee.

Toetsencombinatie fn f5 werkt niet.

Ook heb ik deze How To Output Display To Projector/External Monitor In Ubuntu site gevonden, maar na sudo gedit /etc/X11/xorg.conf krijg ik enkel een leeg document te zien.

Ik heb ook al [ubuntu] xorg.conf monitor names with Dell D/Port and nVidia - Ubuntu Forums gevonden, maar ik zie nergens duidelijke commandos staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik zit met net hetzelfde probleem. Wat ik echter nog meer ondervindt, zolang ik niet aangemeld ben, dus eigenlijk werk als "gast", kan ik wel de 2 schermen gebruiken, op het moment dat ik mij aanmeld met mijn wachtwoord, verdwijnt het beeld op mijn laptop. Ga ik naar "systeeminstellingen - schermen" dan zie ik daar degelijk 2 schermen, één aangeduid als "monitor" in een purper kleur, een tweede als "laptop" in een groene kleur. Ik kan echter deze laptop blijkbaar nook niet activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.