Ga naar inhoud

Problemen opstarten Windows 7.


Fluffy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik mijn pc opstart, dan laad hij Windows wel, maar daar stop het opstarten.

Hij gaat niet verder dan Windows laden.

Ik krijg dan verschillende errors:

VGA en DVI meldingen krijg ik op het scherm. Beeldscherm valt uit na het Windows laden.

Moet computer opnieuw opstarten om systeem herstel te doen en daarna nog steeds dezelfde foutcode.

Ik weet niet of dit een hard-of software fout is.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Fluffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dat plots gekregen of wat heb je gedaan dat je dit nu voorhebt?

Hoe is je scherm verbonden?DVI of VGA (met de blauwe aansluiting)

ben je zeker dat de pc niet verder gaat?Branden de lichtjes vooraan op de pc nog als je een zwart scherm krijgt?

Die errors kunnen duiden op een slechte verbinding tussen scherm en pc of je videokaart die defect is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een DVI aansluiting.

PC staat gewoon aan. Beeldscherm gaat uit met de melding: ''No Signal''.

Volgende error message: Gebeurtenisnaam van probleem: ''StartupRapairOffline''.

Ik kan als ik toch op mijn bureaublad ben geen backup maken. Er ontbreekt iets, alleen weet niet meer wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens uw uitleg zie je dus (soms) toch je bureaublad.Kan je dan wel andere zaken doen of gaat je bureaublad ook zo weer weg?

Al eens geprobeerd om in de veilige modus op te starten?

Is dat probleem plots gekomen of nadat je iets veranderd had aan de pc?

Ik blijf toch zeer zware vermoedens naar je videokaart toe hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nu niet meer bij mijn bureaublad komen.

Maar ik denk niet dat het de videokaart is aangezien ik de tekst op mijn beeldscherm nog wel goed kan lezen.

Veilige Modus wil ook, maar ook met veel moeite.

Ik heb gisteren een gesprek gehad met NIVIDIA en we hebben alle drivers uitgezocht en re-installed.

Niks heeft geholpen. Zou het kunnen zijn dat mijn motherboard defect is?

Ik hoop dat ik momenteel voldoende informatie heb kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

Fluffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een processor met grafische chip?Zo ja haal je videokaart eens uit de pc of indien de videokaart een aparte voedingskabel heeft trek die los en zie wat er dan gebeurd als je de pc start.

Indien neen moet ik het antwoord schuldig blijven,de knappere koppen hier zullen je vraag misschien beter kunnen beantwoorden.

Toch is er één zaak die je nog altijd niet beantwoord hebt,is dit plots gekomen of na een verandering van gelijk wat aan de pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, had ik over het hoofd gezien. Komt omdat dit best een frustrerend probleem is.

Hij wou laatst in de avond niet aflsuiten en toen heb ik hem maar gewoon in één klap afgesloten.

De volgende dag beginnen deze problemen met het opstarten.

Ik kan opeens nu wel weer op het buraublad komen.

Ik speel op het moment ook gewoon Call of Duty: Modern Warfare 3 Multiplayer zonder enige problemen.

Ik snap er echt helemaal niks meer van wat er momenteel gaande is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het ook niet meer,wat heb ju dan gedaan dat je gewoon terug kan werken op de pc?

Normaal als je de pc "hangend"afzet krijg je volgende keer je opstart een zwart scherm waar staat dat Windows vorige keer niet goed afgesloten is.Je moet dan enkel op Windows normaal starten klikken en het euvel is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg een zwart scherm met Windows Herstel Starten en Windows normaal starten.

Ik heb de 1e keuze gedaan en voor de 2e keer Systeem Herstel gedaan.

Tot nu toe doet ie het goed, maar ik denk dat als ik de pc opnieuw ga opstarten dat die dan weer op tilt gaat slaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit de pc normaal af .Start dan opnieuw en als hij weer moeilijk doet kies dit keer voor Windows normaal starten.Indien het goed gaat denk ik dat je probleem opgelost is.

Blijft over dat je pc niet wou afsluiten,dit kan verschillende oorzaken hebben.

Controleer je pc ook eens op ad en spyware en laat je AV eens een grondige controle doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.