Ga naar inhoud

Blu ray


RonnyV

Aanbevolen berichten

Hello,

Op de harde schijf van mijn pc staat een blu ray film. Als ik de pc aansluit met een hdmi kabel op de tv speelt deze dan ook het blu ray kwaliteit met surround af??

De tv is geschikt hiervoor. Maar de harde schijf in de pc is geen blu ray disc.

Graag uitleg hierover.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de film op je interne harde schijf staan en niet op een blu ray disk?

Dan heb je niets aan een blu ray speler als je daar je dvd-rom mee bedoelt waarin je dus cd/ dvd kan plaatsen en afspelen.

Je moet software hebben om je film mee af te spelen, heb je de film al kunnen afspelen, met cyberlink....... misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad de film staat op de interne schijf.

Ik kan de film gewoon afspelen op mijn pc met media player.

Maar als de dvd rom ook blu ray kan afspelen dan heb je toch ook de software, of niet?

aangepast door RonnyV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dag RonnyV,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.