Ga naar inhoud

Defragmenteren.


KoosL

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraagje.

Het defragmeteren werkt niet meer op mijn computer. Ik had een ander defrag programma geïnstalleerd en weer verwijdert. Nu werkt het Windows defragmenteren ook niet meer.

Niet slim, ik weet het maar wie kan mij helpen om het weer te herstellen? Ik werk met Windows XP 32 bit .bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows xp is al een tijdje geleden voor mij maar ga via Start - Alle Programma's - Bureau-accessoires - Systeemwerkset - Schijfdefragmentatie kunnen aanpassen.

Of ga eens naar je verkenner en klik met de rechtermuisknop op de schijf die je wil defragmenteren.

Kies eigenschappen en ga naar het tabblad extra.

Kan je daar de functie defragmenteren terug vinden?

Hier nog wat info: Windows nog sneller maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag KoosL,

Is het gelukt om de defragmentatie aan de praat te krijgen?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

Excuus dat ik je door omstandigheden zo lang op een antwoord heb laten wachten. Het defragmenteren is nog niet gelukt. Ik heb een defragmentatieprogramma op mijn computer gezet en dat werkt wek.

Omdat doorgaans de defragmetatie programma`s het zelfde effect hebben als Windows defrag laat ik het hier maar bij. Hartelijk dank voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows defrag werkt nog niet, maar je hebt toch een alternatief. :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.