Ga naar inhoud

Sony Xperia S probleem


Sharazun

Aanbevolen berichten

Hallo forum,

Ik heb een ingewikkeld probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb de Sony Xperia S met android 4 erop.

In deze android versie is het niet meer mogelijk om deze smartphone op een PC aan te sluiten als een externe Hardeschijf.

Dit kan nu alleen als een media apparaat.

Wat ik wil doen?

Ik had meerdere foto's gemaakt tijdens een bruiloft alleen deze zijn door een fout verwijderd.

Ik wil deze foto's terug krijgen en heb hier programma's voor alleen deze werken alleen op harde schijven.

Dus het probleem is dat deze programma's de smartphone niet zien aangezien deze alleen nog word gezien als media apparaat.

Ik weet dat er een oplossing hiervoor is door de telefoon te rooten en zo weer aan te kunnen sluiten als harde schijf.

Mijn vraag was als ik dit doe, is dan het recover gedeelte van mijn telefoon schijf dan blijft bestaan of ik dan helemaal niet meer in staat ben deze foto's terug te krijgen.

Dit is namelijk (is mij verteld) wel het geval als ik een downgrade doe naar android 2.3 (hierin was het wel mogelijk de telefoon als schijf op een PC aan te sluiten)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem of iemand misschien een programma heeft die bestanden kan recoveren vanuit een media apparaat.

PS: ik heb al contact gehad met Sony etc dit heeft niks opgeleverd.

Mvg,

Shara

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.