Ga naar inhoud

Ad Block Plus blokkeert Joomla content van website.


Compuprutser

Aanbevolen berichten

Beste forumgenoten,

Als vrijwilliger houd ik de content bij van deze website. Deze stichting is een non-profitorganisatie.

Het probleem is dat mensen die Ad Block Plus aan hebben staan in Firefox, de content niet te zien krijgen, zij zien alleen de achtergrondafbeeldingen en de knoppen. Klikken op die knoppen leidt tot niets.

Ik kan dit probleem thuis reproduceren op verschillende computers. Verder belde iemand mij met hetzelfde probleem en dat was verholpen toen zij Ad Block Plus had uitgeschakeld.

De bouwster van de site zegt dat zij er niets aan kan doen dat Ad Block Plus de Joomlascripts "falsely recognizes" als advertenties. Gebruikers moeten dan maar Ad Block Plus uitschakelen. Probleem is dan wel dat ik dat niet kan commnuniceren: een boodschap van die strekking zal ook niet worden weergegeven als men Ad Block Plus ingeschakeld heeft.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Heeft de bouwster van de site gelijk, dat zij dit niet kan verhelpen?

Alvast bedankt voor jullie goede raad.

Vriendelijke groet,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Ad Block Plus de joomla script als "valse" positive aanziet, kan de bouwster van de siter er inderdaad niets aan doen.

Enige mogelijkheid is om contact op te nemen met de makers van Ad Block Plus en daar het probleem aankaarten in de hoop dat ze er iets aan zullen doen.

Tot zo lang is de enige oplossing om Ad Block Plus uit te schakelen in firefox of om Internet Explorer te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.