Ga naar inhoud

netwerk hardeschijf


crossrosty

Aanbevolen berichten

ik heb een hardeschijf gekocht en krijg het niet klaar on het via de modem op te zoeken ik heb een xp en mijn zoon vista en bij geeneen van elk is er een schijf te zien in de winkel zijden ze dat het via wizard moest maar xp en vista heb ik het op gezocht maar ten einde raad en ok heb ik het via draadloze verbindingen gedaan de laptop heeft een draad loze verbinding maar xp niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de harde schijf voorzien om als netwerkschijf te functioneren (kan de harde schijf een IP adres hebben/krijgen)?

Kan je de harde schijf aan de router aansluiten met een netwerkkabel?

Staat er in de handleiding van de harde schijf niet ergens een IP adres van de schijf om langs die weg de instellingen op de schijf zelf kunt aanpassen zodat de schijf zijn IP adres ook van de router krijgt via DHCP?

Beide pc's moeten dan ook hun IP via DHCP krijgen van de router.

Als beide pc's en de schijf hun IP adres krijgen van de router, kan je met de wizard nog eens proberen om de schijf te connecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.