Ga naar inhoud

probleem met software


Aanbevolen berichten

spijtig genoeg heb ik een eblaster moeten installeren op mijn pc

ik had het liever niet gedaan maar voel me toch genoodzaakt

het probleem is echter dat de mails die ik wil ontvangen en de msn gesprekken niet doorkrijg naar mijn emailadres (outlook express)

heb ook al een email op hotmail aangemaakt omdat de te ontvangen mails en chats afkomstig zijn van een hotmail

wie weet raaed en liefst zo snel mogelijk dat de bhrokken nog gelijmd kunnen worden

o ja , kan ik mijn naam niet op een manier veranderen zodat niet iedereen mijn volledige naam op de site ziet, je weet nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het de mails van Hotmail zijn die je wil doorsturen naar je Outlook Express, moet ik je ontgoochelen. Het is momenteel niet meer mogelijk om een directe link te leggen tussen je Hotmail-account en je OE-mailprogramma. Microsoft heeft deze verbinding voorgoed naar het rijk der doden gestuurd. Enkel nog mogelijk voor betalende Hotmail-accounts ... en wie betaalt er nu voor zo'n simpele service :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gooi die Eblaster er eens af (of herstel de toestand via Systeemherstel naar een datum vóór je die installatie gedaan hebt) en kijk dan of je mails terug normaal functioneren. Dan weet je al op zijn minst zeker of het al dan niet aan dit progje ligt. En moet je in de werking van Eblaster gaan snuisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.