Ga naar inhoud

GSTimelineagent foutmelding bij het afsluiten


Aanbevolen berichten

Ik ben hier al een paar weken bezig vragen te stellen omdat ik dacht met een virus te zitten.

Was ook zo. Dat lijkt opgelost.

Nu heb ik al een heel tijdje een vervelende foutmelding bij het afsluiten van mijn pc.

post-3336-1417705141,5355_thumb.jpg

Ik heb op de pc een programma Genie Timeline lopen dat bepaalde files constant synchroniseert met een externe schijf.

Ik dacht dat de foutmelding hiervan afkomstig was.

Ik pauzeerde daarom steeds Genie Timeline voor het afsluiten maar ik blijf de melding hebben.

Het kost mij ook nog enige moeite om op OK te drukken omdat de muis op het ogenblik van de melding nogal chaotisch werkt.

Nu ben ik gisteren even gaan googelen en ik vond o.A. dit :

Download GSTimeLineAgent.exe - GSTimeLineAgent.exe info - How to fix GSTimeLineAgent.exe Errors

GSTimeLineAgent.exe - GSTimeLineAgent.exe download and GSTimeLineAgent.exe error fix

Het ghaat allemaal over te downloaden tools maar ik wil jullie opinie even voor ik zomaar onbekende tools ga binnenhalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie Wabbit. Ik kreeg die Genie Timeline Prof ooit gratis in een promo. Ik heb weliswaar een serial maar ik zou het programma niet graag kwijtspelen. Dus herinstalleren ga ik pas doen na eerst een image gemaakt te hebben.

Nu ben ik intussen naar de GSTileLineAgent.exe gaan zoeken en dit zit wel degelijk in de map van Genie Timeline.

Ben ook eens op de foutmelding gaan zoeken 0x40000015. Alweer stelt men programma's voor. Daar begin ik niet aan.

(What is error 0X40000015? ). Hier raadt men registerhersteltool aan : 0X40000015 Repair Tool

Wat mij wel een meer betrouwbare site lijkt is deze Fix 0x40000015. Troubleshoot 0x40000015 | Fix PC Errors

De man vermeldt dat de fout sinds november 2011 vaak voorkomt. Zou bij mij ook wel sinds dan kunnen zijn.

C Cleaner heb ik maar niet de pro. Misschien kan ik die als triel downloaden. Heb vandaag geen tijd meer. Moest je nog een opinie hebben hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vertrouw die tools om het register te fixen ook niet helemaal.

De enige veilige tool om het register op te ruimen is CCleaner en je hebt daarvoor de pro versie niet nodig.

Het enige verschil tussen de free en de pro versie is dat je bij de pro versie ondersteuning krijgt van de makers in geval van problemen met de tool maar kwa werking is er geen enkel verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit,

Heb eerst image gemaakt en ben dan eens gaan proberen wat die "betrouwbare man" voorstelde. PC Cleaner pro downloaden (Niet CCleaner pro - ik was al fout) Scan laten lopen. Er zijn enorm veel zaken gevonden, die moeten "gefixet" worden. Tenslotte blijk je eerst te moeten betalen voor het programma. Heb het onmiddelijk weer van de pc gegooid.

Ik leef liever verder met die melding bij het afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer toch eens een registeropruiming met CCleaner.

Download CCleaner.

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.