Ga naar inhoud

alles sluit af


djemma

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ lodctr /r en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Typ exit en druk enter om het opdrachtprompt te sluiten.

Herstart de pc en kijk of het iets heeft uitgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ lodctr /r en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Typ exit en druk enter om het opdrachtprompt te sluiten.

Herstart de pc en kijk of het iets heeft uitgehaald.

Dit heeft niet gewerkt pc geeft nog steeds problemen hier onder heb ik nog keer applog van de laatste 24 uur [ATTACH]22057[/ATTACH]. Want de andere applog was verkeerd gegaan

AppLog.txt

aangepast door djemma
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan hem niet uploaden en heeft denk ik ook geen zin staan geen foutmelding in en het kladblok bestand is leeg. Waarom moet ik al die dingen doen willen jullie zo de fout op sporen want ik krijg alleen maar te horen wat ik moet doen zonder dat jullie uitleggen geven. Zal het fijn vinden als jullie het uitleggen zodat ik dit ook later zelf kan toepassen.

Nieuwen info sinds ik hijackthis, combofix. speccy hebt gedaan is er niks verandert. Denk niet dat het aan het software licht want heb de pc al denk ik wel 10x opnieuw geinstalleerd elke x met een andere cd en key kan het zo zijn dat gewoon mijn hd stuk is. want krijg ook af en toe een melding van memory niet goed is plus bleu screen met de code 0x00000050. als een dan op een knopje op me moederbord druk (memory oke) dan krijg ik tijdelijk geen screens meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij proberen door een aantal testen er achter te komen wat het probleem juist is zodat we naar een blijvende oplossing kunnen zoeken.

Denk niet dat het aan het software licht want heb de pc al denk ik wel 10x opnieuw geinstalleerd elke x met een andere cd en key kan het zo zijn dat gewoon mijn hd stuk is.

Waar haal jij al die cd's en keys?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog andere mensen die me kunnen helpen moet namelijk voor vrijdag wat voor school doen en dat kan zo niet met mijn pc. Snap dat jullie dit ook vrijwillig doen maar hoop dat dit iets vlotter kan namelijk want in 7dagen 3 testjes schiet ook niet echt op voor mij als jullie niet sneller kunnen helpen geef het dan even aan breng ik me pc wel naar een computer winkel kijk ik wel of hun er wat mee kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.