Ga naar inhoud

Chrome probleem


Big_Apple

Aanbevolen berichten

Ik kan normaalgezien mijn pc-gerelateerde problemen zelf oplossen door te googlen, maar voor dit probleem vind ik nergens een oplossing.

Als ik met google Chrome naar afbeeldingen zoek, en ik klik een afbeelding aan, en ik probeer daarna terug te keren naar de zoekresultaten, dan toont hij het deel van de pagina opnieuw waar de miniatuurweergave van de afbeelding stond waar ik op geklikt had (niks vreemds dus). MAAR: als ik daarna naar beneden scroll, een tweede afbeelding aanklik en daarna opnieuw terugkeer naar de zoekresultaten, dan toont hij opnieuw het deel van de pagina waar ik de eerste foto had aangeklikt! Dit gebeurt enkel bij image search, niet bij de gewone zoekfunctie.

Hetzelfde probleem komt ook voor op facebook, lastfm en waarschijnlijk nog een heleboel andere sites.

In Firefox komt het probleem niet voor.

Voor de volledigheid: ik heb de extenties adblock, countryflags, settingsprotector en typeaheadfind ingeschakeld in chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.