Ga naar inhoud

Roxio Cineplayer


JanHtmr

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: Ik gebruik een HP desktop Pavilion met Windows XP en SP3 en Windows Media Center. Sinds enige tijd probeert mijn computer, met name wanneer ik een video met Media Center wil bekijken,

het programma Roxio Cineplayer te installeren hoewel ik dit programma niet bezit. Het onderbreken van deze installatie door op annuleren te klikken werkt niet, het installatiescherm komt steeds terug. Het opstarten van een video lukt hierdoor ook niet. OP mijn systeem heb ik ook Roxio Creator 2010 staan.

Is er iemand die mij kan aangeven hoe ik hier vanaf kan komen?

Bij voorbaat mijn dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt Roxio Creator op je PC, Roxio Cineplayer is van de zelfde fabrikant en misschien zelfs een onderdeel van jouw versie.

De videobestanden zullen gekoppeld zijn aan Roxio.

Klik eens in de verkenner met de rechtermuisknop op je video en kies in het volgende menu voor openen met.

Kies dan standaardprogramma selecteren.

Selecteer de gewenste software, zet een vinkje voor dit type bestand altijd met dit programma openen en klik nog op OK.

post-23245-1417705151,899_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag JanHTmr,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.