Ga naar inhoud

Pc gecrashet!!!!


Liannebost

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met de f10 toets was hetzelfde, niks dus. En met de f12 toets kom ik in een Boot Menu.

1. IDE CDROM; TSSTcorpCD/DVDW

2. PCI LAN: NVIDIA Boot Agent 232.0529

3. IDE HDD: ST980811AS-(S1)

4. USB HDD: TOSHIBA STOR.E STEEL S

Via 1. Had ik al eerder geprobeerd, maar volgens mij, omdat de HDD kapot is draait niet goed. Ik zie ook dat als de cd draait begint heel even dat lampje van de HDD te branden en dan stoppen ze allebei.

Via 2. Lukt ook niet, daar is die volgens mij te klein voor.

Via 3. Had ik nog nooit geprobeerd, maar denk eigenlijk niet dat het lukt, omdat het bij 1 ook raar gaat. En ik weet niet goed wat ik moet doen als ik die optie moet kiezen.

Via 4. Dat is mijn externe harde schijf, dat is de eerste keer dat ik deze optie krijg, daar staat ook een back-up op van ik geloof het groten deels van de acer, maar daar staat nog veel meer op van bluray en dergelijk, dus best een groot bestand als die dat allemaal wil opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we trachten de laptop naar fabrieksinstellingen terug te zetten.

Druk de power knop in van de laptop en druk daarna de Alt toets (Alt toets INGEDRIKT houden)in en tokkel op de F10 toets dit tot je een melding krijgt van "Starting Acer E-Recovery".

Van zodra je dat ziet laat je beide toetsen los,selecteer nu in het menu "Restore system to factory default ".

Volg verder de richtlijnen gegeven door de E-Recovery.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.