Ga naar inhoud

account probleem


Isreal Mezar

Aanbevolen berichten

hallo heb juist een nieuwe laptop gekocht compaq presario cq 58, het probleem is ik geen account maken ben alleen gast telkens als ik dat probeer krijg ik dit 'de opgegeven accountnaam is ongeldig, omdat accountnamen de volgende tekens niet mogen bevatten: ;^$ù+~+...

weet iemand een oplossing plz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op de afbeelding van de administrator en probeer dan eens om links op mijn accounttype wijzigen te klikken en kies in het volgende venster voor standaardgebruiker.

Als dit lukt dan kan je nadien voor de gast account het zelfde doen maar dan vink je administrator aan.

Indien het niet lukt dan ga je zoals Asus zegt beter terug naar de winkel gaan en je probleem daar voor leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.