Ga naar inhoud

Onderdelen voor een laptop


PcManJulian

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen ik heb een acer aspire 7741 laptop en ik wil graag onderdelen zodat ik hem sneller kan laten werken

weten jullie toevalig sites die goed zijn mijn onderdelen zijn nu :

Operating System

Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit

CPU

Intel Core i5 450M @ 2.40GHz 61 °C

Arrandale 32nm Technology

RAM

4,00 GB Single-Channel DDR3 @ 532MHz (7-7-7-20)

Motherboard

Acer JE70_CP (CPU 1) 58 °C

Graphics

Generic PnP Monitor (1600x900@60Hz)

Intel HD Graphics

Hard Drives

466GB Western Digital WDC WD5000BEVT-22A0RT0 (SATA) 36 °C

Optical Drives

MATSHITA DVD-RAM UJ890AS

HSD H2B816F0T SCSI CdRom Device

Audio

Realtek High Definition Audio

PS: ik weet niet of dit vragen toegestaan is sry als het niet mag :D

- - - Updated - - -

Mijn budget is 200 euro

beetje weining ;D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je logje is zeer beperkt, normaliter wordt er een linkje geplaatst naar het volledige logje: info hier.

SP1 voor Windows 7 werd nog niet geïnstalleerd: is daar een speciale reden voor?

Doe je regelmatig de windows updates?

Je kan het Service Pack 1 downloaden op deze pagina.

Klik op doorgaan en volg de instructies.

Je moet het bestand windows6.1-KB976932-X64.exe nemen.

Na de download dubbelklikken op het bestand om de installatie te starten.

Wordt de laptop op een gladde, harde en stofvrije ondergrond gebruikt ?...de temperaturen zijn eerder aan de hoge kant:

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken of let op een correct gebruik van de laptop.

Ruim hem ook eens grondig op met Ccleaner:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Voer bovenstaande tips al eens uit, nadien kijken we verder...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.