Ga naar inhoud

Ik weet niet wat ik moet nemen!!


Aanbevolen berichten

Misschien eens een Dell overwegen?

Is een goed merk -naar het schijnt- vele mensen op het forum raden dit aan.

Je moet maar eens naar de site surfen....

Ik wil je niet meer keuzes laten maken, maar heb je al nagedacht als je een Windows wilt kopen of het een Vista of XP word?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

mijn ouders hebben die pavilion ze kennen nix (alle toch een beetje) van pc en zijn er kei tevreden over !!

ik werk er niet zo vaak op maar als ik er op werk: hij is nog nooit echt blijven hangen !! (tenzij het mijn fout was :P)

verder met HP nog nooit echt iets aan de hand gehad wat ik niet zelf heb kunnen oplossen :)

en wij hadden de onze in de Fnac gekocht, en altijd goede service gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik persoonlijk zou voor windows kiezen maar niet voor vista. Vista oogt miss wel mooi maar is traag bij het opstarten. Mijn mening is windows xp. je kan nog altijd een multiboot maken op je laptop met een windows en een mac os X besturingssysteem.

vraagje: waarvoor gebruik je je laptop eigenlijk ? mvg van bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters
Ik werk zelf met een Asus, en net als Acer worden die als laptops hoog aanbevolen worden. Het hangt er echt vanaf wat je precies verwacht van die laptop.

Acer hoog aanbevolen? Totaal niet, zowat alles wat je kan kopen is beter dan een acer...

Wat betreft Vista; er zijn maar een paar leveranciers die nog XP uitleveren op hun nieuwe pc's, en daar hoort Dell bij (helaas niet op alle series)

Ik zou zelf nooit meer een apple kopen. We hebben hier nog een oudere macBook staan (ooit gekocht vanwege het leuke design), en ik heb die verschillende keren mogen terugbrengen omdat zaken defect aan gegaan waren. Ik zou je dus enkel een Apple aanraden als je echt moet omdat je geen windows-alternatief van de software hebt, maar voor de rest betaal je gewoon enorm veel voor het design. De macbook zelf is vrij onhandig als je hem niet enkel voor mobiel toepassen wil gebruiken (13" schermen zijn echt rot) en het standaard model heeft zelfs nog geen DVDbrander erin zitten...

Als je dan eentje met een 15" scherm wil hebben betaal je al 1800€, en voor een 17" betaal je er 2500:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Acer hoog aanbevolen? Totaal niet, zowat alles wat je kan kopen is beter dan een acer...

Dat is persoonlijk. In Nederland worden enorm veel Acers en Asus laptops verkocht. Daarna pas de HP's en de Dell's.

Je hebt wel gelijk dat je veel betaald voor design i.p.v. inhoud, maar als je verstand hebt van de prijzen, dan leer je welke dat minder doet als een ander.

Maar ik ben heel specifiek met het kiezen van mijn hardware, dus dan houdt je toch dat je met prijs/kwaliteitsverhouding toch op een bepaald merk zult komen.

Zij het dat je de laptop laat assembleren, wat niet veel mensen doen in vergelijking met de mensen die het wél doen.

Ieder zijn eigen merk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke miss wel waar maar ja ik wachtte eigenlijk op een reactie van jonas!! maar je hebt gelijk. ik zal de specificaties eronder hangen.

ProcessorProcessor-kloksnelheid2200 MHzProcessorfamilieIntel Core 2 Duo ProcessorCore 2 Duo T7500 Processor systeembus800 MHzChipsetMobile Intel PM965 Express L2 cache4 MBSchijfOpslagcapaciteit250 GBHarde schijf-interfaceSATA BeeldschermBeeldschermdiagonaal17 "BeeldschermColorShine TFT Resolutie1440 x 900 pixelsGeheugenIntern geheugen2048 MBGeheugenslots2 Compatibele geheugenkaartenMMC, SD, MS, MS Pro Intern geheugentypeDDR2 Geheugenlayout2 x 1024 MBVideogeheugenGrafische adapterNVIDIA GeForce 8600M GT Maximum geheugen grafische adapter256 MBGrafische adapter, soort geheugenGDDR3 Optische driveSoort optische driveDVD Super Multi DL LightScribejaAudioIngebouwde microfoonjaAudiosysteemIntel HDA (Azalia) Aantal ingebouwde luidsprekers2 TV tunerTV tuner typeAnalogue & DVB-T ToetsenbordToetsenbordindelingQWERTY CameraIngebouwde camerajaMegapixel1.3 NetwerkIntern modemjaNetwerkfunctiesGigabit Ethernet, WLAN Draadloze technologieIEEE 802.11a/b/g/n Modemsnelheid56 Kbit/sBekabelingstechnologie10/100/1000Base-T(X) BluetoothjaModemtypeV.92 Besturingssysteem/softwareInclusief besturingssysteemWindows Vista Home Premium Edition Gebundelde softwarejaEnergieBatterijtechnologieLithium-Ion Geleverde stroom door de batterij4800 mAhAantal cellen in de batterij8 Externe adapterjaAC adapter vermogen90 WAC adapter uitgangsstroom4.74 AAC adapter uitgangsspanning19 VAC adapter frequentie50/60 HzAC adapter ingangsspanning100/240 VerbindingsmogelijkhedenExpressCard slotjaGeïntegreerde kaartlezerjaSeriële poort(en)0 USB 2.0 poort(en)5 USB 1.1 poort(en)0 IEEE 1394/Firewire poort1 Modem (RJ-11) poort1 Aantal Ethernet (RJ-45)-poorten1 Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgangjaMicrofoon/ line-in ingangjaS/PDIF uitgangjaAansluiting voor netstroomadapterjaTV aansluitingS-Video TV in poortneeDVI poortneeCardBus PCMCIA slot(en)0 CardBus PCMCIA slot typeneeSmartCard slotneeVGA poort(en)1 Port replicatorneeInfrarood datapoortneeBeveiligingBIOS wachtwoordjaHDD user passwordjaBevestigingsmogelijkheid voor kabelslotKensington Gewicht en omvangGewicht4400 gHoogte46 mmBreedte410 mmDiepte315 mmTechnische detailsAanwijsapparaatTouchpad

Informatie van de fabrikant (Asus)Totaal Gaming Pakket

Om de beste totale gamingervaring te bieden, heeft ASUS twee notebooks ontworpen die van onder tot boven vol zitten met ontwerpdetails,Voorzien van het nieuwste platform .

Wapenuitrusting

De LCD cover met speciaal ingegoten decoratief ontwerp geeft de notebook niet alleen onmiddellijk de identiteit van een gamemachine, waarmee hij zich simpelweg onderscheidt van generieke notebookontwerpen, maar maakt het oppervlak tevens beter resistent tegen afbladderende verf.

Grafische Intensiteit Indicator

Dankzij Direct Flash zijverlichting wordt de spelgeest gedeeld wanneer DirectX 10 ondersteuning wordt geactiveerd voor grafisch intense momenten. Pep jezelf op en daag je tegenstanders overal uit!!

Draadloze Videocommunicatie

Een ingebouwde hoge-resolutie webcam en speaker maken draadloos videovergaderen overal mogelijk, zonder die lastige kabelwarboel. Gamers kunnen hun teamgenoten of tegenstanders uit de hele wereld nu zien en met ze praten, en dat maakt gaming realistischer dan ooit tevoren!

Interruptieloze Live Informatie Update

Het ASUS Direct Messenger informatie zijscherm zorgt voor updates van instant messages, systeemstatus en alarmmeldingen zonder af te leiden en met behoud van de full-screen spelmodus. Dit OLED-venster kan tevens worden aangepast om persoonlijke berichten te tonen en zelfs voor nummermelding indien de Power4 Phone functie is geactiveerd.

Gaming Sneltoets Aanduidingen

Het full-size toetsenbord maakt mobiel spelen ergonomisch comfortabel terwijl de W-, A-, S- en D-toetsen speciaal zijn gemarkeerd met gekleurde rechthoeken die passen bij de rest van het kleurenschema van de notebook, voor gemakkelijke toegankelijkheid in één oogopslag.

Levendig Visueel Vermaak

Om te voldoen aan de meest veeleisende kijkstandaarden, integreert ASUS Splendid Video Intelligence Technology verschillende multimedia gegevensbronnen om ruis en conversieduur te verlagen en zo tot levendige weergave te komen. Gebruikers kunnen genieten van levendige beelden met beter contrast, helderheid, huidtinten en kleurverzadiging voor alle videoapplicaties. De Game en Nachtzicht Modi zijn fantastisch voor extra speleffecten die niet alleen de beelddetails verscherpen, maar tevens de contouren verbeteren, wat ideaal is voor slinkse sluipacties.Gerelateerde links:</B>Productpagina Asus G2S-7R156C, NL op website van Asus

Vergelijk 'G2S-7R156C, NL'

met andere notebooks:

Merk:

AcerAppleAsusBenqFujitsu-SiemensHPIBMLenovoLGMaxdataMSINECPackard BellSamsungSonyToshiba

Veel vergeleken producten:

<A href="http://www.topproduct.nl/hardware/notebooks/vergelijk/1318324/iprod/FA69B2E8-17B7-4641-B8DD-6C66E262E9AB/1319613/Asus_G2_serie_info.html">Asus G1S-AK005C, NL

<A href="http://www.topproduct.nl/hardware/notebooks/vergelijk/898836/iprod/FA69B2E8-17B7-4641-B8DD-6C66E262E9AB/1319613/Asus_G2_serie_info.html">Asus G2S-7R024C

<A href="http://www.topproduct.nl/hardware/notebooks/vergelijk/1226726/iprod/FA69B2E8-17B7-4641-B8DD-6C66E262E9AB/1319613/Asus_G2_serie_info.html">Acer Aspire 9920 G-602G50HN

<A href="http://www.topproduct.nl/hardware/notebooks/vergelijk/1230657/iprod/FA69B2E8-17B7-4641-B8DD-6C66E262E9AB/1319613/Asus_G2_serie_info.html">Asus G2S-7R088C

Asus G2S-7R156C, NL

Informatie van Asus

Totaal Gaming Pakket

Om de beste totale gamingervaring te bieden, heeft ASUS twee notebooks ontworpen die van onder tot boven vol zitten met ontwerpdetails,Voorzien van het nieuwste platform .

Wapenuitrusting

De LCD cover met speciaal ingegoten decoratief ontwerp geeft de notebook niet alleen onmiddellijk de identiteit van een gamemachine, waarmee hij zich simpelweg onderscheidt van generieke notebookontwerpen, maar maakt het oppervlak tevens beter resistent tegen afbladderende verf.

Grafische Intensiteit Indicator

Dankzij Direct Flash zijverlichting wordt de spelgeest gedeeld wanneer DirectX 10 ondersteuning wordt geactiveerd voor grafisch intense momenten. Pep jezelf op en daag je tegenstanders overal uit!!

Draadloze Videocommunicatie

Een ingebouwde hoge-resolutie webcam en speaker maken draadloos videovergaderen overal mogelijk, zonder die lastige kabelwarboel. Gamers kunnen hun teamgenoten of tegenstanders uit de hele wereld nu zien en met ze praten, en dat maakt gaming realistischer dan ooit tevoren!

Interruptieloze Live Informatie Update

Het ASUS Direct Messenger informatie zijscherm zorgt voor updates van instant messages, systeemstatus en alarmmeldingen zonder af te leiden en met behoud van de full-screen spelmodus. Dit OLED-venster kan tevens worden aangepast om persoonlijke berichten te tonen en zelfs voor nummermelding indien de Power4 Phone functie is geactiveerd.

Gaming Sneltoets Aanduidingen

Het full-size toetsenbord maakt mobiel spelen ergonomisch comfortabel terwijl de W-, A-, S- en D-toetsen speciaal zijn gemarkeerd met gekleurde rechthoeken die passen bij de rest van het kleurenschema van de notebook, voor gemakkelijke toegankelijkheid in één oogopslag.

Levendig Visueel Vermaak

Om te voldoen aan de meest veeleisende kijkstandaarden, integreert ASUS Splendid Video Intelligence Technology verschillende multimedia gegevensbronnen om ruis en conversieduur te verlagen en zo tot levendige weergave te komen. Gebruikers kunnen genieten van levendige beelden met beter contrast, helderheid, huidtinten en kleurverzadiging voor alle videoapplicaties. De Game en Nachtzicht Modi zijn fantastisch voor extra speleffecten die niet alleen de beelddetails verscherpen, maar tevens de contouren verbeteren, wat ideaal is voor slinkse sluipacties.

mvg van bart, hopelijk heb ik je kunnen helpen met deze info over de laptop: asus g2!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ff de discussie verplaatst naar forum 'aan en verkoopadvies'.

Mvg Karel

beheerder

ps: bart 16: wanneer je tekst kopieerd en plak, hou dan rekening met layout en werk deze bij, want zoals deze er nu uitziet, kan niemand dit proper lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.